4/3/07

Diumenge, 4 de març de 2007
CIVISME
El divendres vaig fer l’entrada a l’escola i després vaig marxar a un curs que estic fent sobre Direcció. Sempre és interessant reciclar-se, aprendre noves coses, escoltar altres maneres de treballar i adonar-se que nosaltres, també, fem la feina ben feta.
Tot el professorat de l’escola assisteix regularment a cursos i cursets per mantenir-se al dia de noves tendències i incorporar coses noves, o mantenir les que ja tenim per què són les que en realitat funcionen, tot pot ser.
Quan vaig tornar, el Carrer Saleta era ple de tot tipus d’andròmines que algú, força maleducat, havia deixat (portes, sofà, matalàs, fustes...)
Vaig trucar al telèfon del Civisme (900.226.226), on un noi molt amable em va dir que enseguida ho vindrien a recollir. Evidentment no me’l vaig creure i ja tenia el telèfon a mà per anar inssistint tot el dia.
La meva sorpresa va ser que en uns 10 MINUTS, no exagero gens van ser 10 minuts, ja teníem un camió que ho estava recollint tot, no m’ho podia creure. Al menys l’incivisme d’una persona era compensat pel civisme de l’Ajuntament.
Anoteu aquest telèfon, 900.226.226 la trucada és gratuita, és important que els ciutadans en fem ús, us pot servir per:
- Sol·licituds de recollida de mobles i trastos vells
- Avisos sobre contenidors plens, desbordats o amb desperfectes
- Incidències i suggeriments referents a l'enllumenat avariat o trencat, mancat o deficient
- Desperfectes o avaries en semàfors
- Avisos sobre elements caiguts a la via pública i que dificulten el pas o la circulació
- Recollida d'animals morts
- Desperfectes en el mobiliari urbà
- Desperfectes en jocs infantils, mobiliari i senyalització als parcs
- Desperfectes en calçades i voreres
- Incidències d'avaries a les clavegueres i les escales mecàniques de la via pública
- Sol·licituds de poda d'arbres

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'apunto aquest numero de telefon, segur que el fare servir. A veure si tinc tanta sort com tu. Gracies

Anònim ha dit...

Hola senyoreta montserrat!!!!!
gracies per donar-me el telefon del civisme!!!


GiSeLa