3/3/07

Dissabte, 3 de març de 2007
ECLIPSI
Avui a la nit hi haurà un eclipsi total de Lluna. Fins l’any 2029 no tornarà a ocórrer aquest fenomen, per tant seria interessant poder veure’l.
Si això és molt complicat ho podeu fer des d’aquesta pàgina, http://www.serviastro.am.ub.es/destacats/eclipsi_lluna_030307/index.html, en directe, ja que faran una retransmissió a partir de les 22:20 hores.
Els que teniu nens a partir de 3r. intenteu que no s’ho perdin, entendran poca cosa, però quan ho expliquem a l’escola els hi sonarà ja una miqueta. Feina feta no fa estorb!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola soc la Laura, el meu pare m'ha dit com es un eclipsi, i m'agradat molt veure'l

Anònim ha dit...

hola soc el Sergi Tortosa, amb els meus pares hem vist molt bé l'eclipsi,desde casa.Li he explicat a la meva mare el fenómen, va ser molt emocionant