18/11/08

Dimarts, 18 de novembre de 2008
INTERNET SEGURA
Unes 60 persones han assistit a la conferència que hem organitzat a l’escola.
La valoració és molt positiva. Si tenim en compte que d’aquestes persones només tres o quatre eren de la mateixa família (pare i mare) fa que l’índex de participació sigui bastant elevat.
Dono les gràcies a tots aquells que heu vingut. Organitzar actes i obtenir resposta anima i motiva a lluitar i a seguir treballant.
També us dono les gràcies a totes aquelles persones que, per un motiu o altre, no heu pogut assistir però heu vingut a dir-m’ho. Ja sigui via mail, en persona o per telèfon. És un detall que us agraeixo.
Als silenciosos els hi respectarem el silenci.
La conferència va ser interessant. Si més no ens obre els ulls a un món desconegut per a molts i ens recorda la importància de seguir, de ben a prop, els moviments dels nostres fills i filles.
Si voleu consultar la web dels Mossos d’esquadra on surt el power point que es va passar, podeu anar directament aquest enllaç: http://www.gencat.net/mossos/

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Efectivament va ser força interessant. Hem aprés a coneixer com s'ha d'accedir de manera segura, però el més instructiu ha estat coneixer la problemàtica real que existeix avuí en dia amb el joves i internet.
Assabentant-nos dels errors que s'han comés fins ara ens ajudarà a donar una millor "ciber-educació" als nostres fills.
Moltes gràcies per l'esforç Montserrat, ja estém esperant la següent que organitzeu!!

Anònim ha dit...

Pensem que és un tema interessant i voliem anar a la reunió però finalment no va poder ser. Gràcies per posar l'enllaç.

Anònim ha dit...

Montserrat: Jo no vaig venir perquè tinc el temps bastant limitat. M'ho vaig pensar perquè realment m'interessa el tema però entre el meu cansanci del dia més les coses que tinc posteriorment a casa, vaig decidir deixar-ho i en una altra ocasió (espero que algún dia o any es torni a repetir) m'agradaría ser-hi. Realment és un tema molt interessant, encara no em preocupa perquè el Xavier només té 4 anys, però ja mateix d'aixó ens hem de preocupar i de informar bé al nostre fill. Gràcies igualment per tot el que organitzeu. Salutacions. Sonia.

Anònim ha dit...

Va ser una xerrada molt educativa per part del mossos i ens van retramestre punts que no li donamen importància com la "cam", però....efectivament s'ha d'anar en cura. Sobretot, és una xerrada per fer als nanos, amb els seus consells inicials d'aquesta eina. Doneu peu a fer-la a l'escola!!!. Salutacions, Montse.

Anònim ha dit...

Felicitats per la xerrada, va estar molt be.

L’organització d’aquesta mena d’activitats a la nostra escola són un autèntic luxe. Informar i aconsellar als pares que tenen fills adolescents o pre-adolescents que accedeixen fàcilment a Internet i els altres (com es el meu cas) saber en que ens trobarem i així poder avançar-nos als fets.
La conclusió que n’he tret es que les famílies tenim, un paper clau en l’educació sobre el bon ús d’Internet i xerrades com aquesta son sens dubte la millor prevenció.
Espero que en continueu organitzant, són realment interessants.GRACIES. Lourdes

Anònim ha dit...

Totes les reunions sobre temes relacionats amb la educació dels nostres fills i les ajudes a aquesta educació son molt interesants. Aquest es un tema molt actual que encara que a dia d'avuí jo particularment no puc "aprofitar" pels meus fills, puc ensenyar als meus nebots així donçs li passaré la informació als meus germans. Gràcies
Francesca

Francesca

Anònim ha dit...

Quan vaig veure que fèieu aquesta conferència em va semblar molt interessant tot i que la meva filla encara és petita. però està malalta i no he pogut anar. de totes maneres gràcies per donar-nos informacions que puguin ajudar-nos en l'educació dels nostres fills. la pròxima vegada serà!

Anònim ha dit...

No pude ir y aunque hubo representación familiar, lo lamenté. Cuando conectamos, cuando bajamos películas, cuando navegamos, nos hemos encontrado en más de una ocasión con desagradables sorpresas. Toda información es buena, para nuestros hijos cuando llegue el momento y para nosotros que lo vivimos de pleno. Gracias.
Nuria