3/10/07

Dimecres, 3 d'octubre de 2007
POLLS
A primera hora del matí, tot esmorzant, una senyora comentava una notícia que acabava de llegir al diari: “100.000 nens catalans tindran polls aquest curs
M’ha vingut al cap aquell anunci que ens bombardeja cada setembre amb la frase “La Vuelta al cole”, jo afegiria “la vuelta al cole dels Polls!!!”
Abans d’arribar a l’escola m’he assabentat que avui en el Programa de TV3 "Els matins de Josep Cuní" parlarien d’aquest tema i, davant la impossibilitat de veure’l, he demanat a una mama de l’escola que ho fes i m’expliqués que deien. Ha fet els deures meravellosament i m’ha portat un resum dels remeis casolans i de prevenció que han dit. Us els transcric, preneu nota, a veure si aconseguim no estar entre aquests 100.000 nens.
Per prevenir:
- Cal mirar els cabells dels nostres fills cada setmana, i fins i tot passar la llemenera (pinta espessa)
- Durant el curs escolar rentar el cabell amb sabó de coco (d’herbolari) i posar-hi unes gotes d’essència d’arbre de Té
Per matar els polls:
- Friccionar el cabell amb alcohol de cremar i deixar-ho tota la nit amb un casquet de plàstic al cap, al matí rentar el cabell amb un xampú suau
- Triturar fulles d’aloe vera i deixar-ho al cabell 30 minuts, passar la llemenera i rentar amb xampú d’aloe

Això és el que han dit, no escric més... em pica el cap.

10 comentaris:

Karmela ha dit...

Es veritat... només de parlar de polls sempre pica el cap.
Prendrem nota....

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Reconxu, a mi m'ha passat el mateix, ja em sembla que em corren pel cap.
Gràcies per la visita.
Jo també tornaré.
Vaig a mirar si trobo una llemanera (no sabia que es digués aquest nom)

Anònim ha dit...

BON DIA A TOTS, AIXÒ DELS POLLS ES UN MAL DE CAP, PERÒ SEMBLA QUE NO SAPIGENT ESTAR SENSE VISITAR ALS NANOS. BÉ QUE HI FAREM! A MI, M'HAVIEN COMENTAT QUE ELS XAMPUS DE FARMACIA O BÉ ALCOHOL JA N'HI HAURIA PROU PER ELIMINAR-LOS. TOTS AQUESTS REMEIS CASSOLANS TAMBÉ PODEN ANAR BÉ. VINGA QUE TINGUEM SORT, I COM MENYS POLLS ESTIGUIN PER LA NOSTRA ESCOLA, MILLOR. FINS UN ALTRA ESTONA...

Anònim ha dit...

Docs mira, m'apunto lo del xampú de coco. A veure si entre tots aconsseguim que aquest any no entrin els polls a l'escola.

rosa ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

TAMBÉ VAN DIR Q CAL CONFIAR AMB ELS PRODUCTES FARMACEUTICS PERÒ NOMES EN EL CAS DE QUE VEIEM POLLS.
SI ELS UTILITZEM COM A PREVENCIÓ,ELS "INVASORS" ES TORNARAN INMUNES.
JO ESTIC TOT L'ANY MIRANT..ARA TORNAREM DE NOU AMB LA LLEMANERA AQUEST VESPRE. POBRETA..AMB ELS SEUS RINXOLS O PASSA MOLT MALAMENT!
PER AIXÓ NO LI PUC DEIXAR EL CABELL LLARG.
BELEN(CLARA LLEONS)

Anònim ha dit...

Per si serveix d'alguna cosa jo a la Laia després de rentar-se el cap li faig una bona frega amb vinagre i de moment (i toco fusta) sembla que li va força bé.
Xell

Anònim ha dit...

Jo, als meus nens, na vegada a la setmana els hi esbandeixo el cabell amb vinagre. Si tot i així acaben amb pollsme'n vaig a la farmàcia...,encara que lo del sabó de coco m'ha agradat.
Laia

Unknown ha dit...

Aiii l'any passat el meu fill els va agafar... i va ser horrible!

Anònim ha dit...

L'alcohol de cremar és Metanol producte que penetra vía dèrmica i inhalatoria i per tant es nociu.

La permetrina al 1,5% és un producte que es pot trobar en les farmacies i és molt efectiu.