20/1/09

Dimarts, 20 de gener de 2009
BIBLIOTECA MÒBIL PER A FAMÍLIES
Seguint amb el tema de l’ortografia tots estem d’acord que, per fer menys faltes, hem de llegir i llegir.
Volem que els nostres fills tinguin aquest hàbit ben adquirit però recordeu que sempre hem de predicar amb l’exemple.
És per això que se’ns ha ocorregut muntar a l’escola una BIBLIOTECA MÒBIL PER A PARES I MARES.
Als nens els hi pot fer gràcia que els pares entrin a l’escola a buscar un llibre i que després dediquem una estoneta tots junts a llegir a casa.
Funcionarà de la següent manera: vosaltres heu de venir amb un llibre que ja hàgiu llegit. Escolliu un entre els que tindrem exposats. Agafeu el que més us agradi i deixeu el que porteu.
A fi de portar una estadística caldrà que apunteu el vostre nom, en una llibreta de registre.
D’aquesta manera sempre tindrem llibres diferents i de temàtiques molt variades.
Us animo a participar i a donar exemple als nostres nens i nenes.
Us espero a tots amb un nou llibre, apunt de fer intercanvis.

JA TENIM LA BIBLIOTECA EN MARXA. PODEU VENIR, QUAN VULGUEU, EN HORARI ESCOLAR.
RECORDEU QUE HEU DE PORTAR VOSALTRES UN LLIBRE I INTERCANVIAR-LO.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Serà perfecte la Biblioteca per Mares i Pares. Tot i que segur que hi ha gent que no otorga valor a un conte (potser per què és incapaç de seure o jeure al llit amb el seu fill/a i llegir-lo plegats)pel nosre fill de 4 anys és inconcebible anar a dormir sense llegir un conte. Evidentment que llegir és l'única manera d'aprendre a llegir, i com més llegim millor escriurem.
Ortografia natural????? Us imagineu que adoptéssin aquesta tendència les autoescoles i que Tràfic ho acceptés??? O les escoles de vol i Navegació Aèria!!!!!!!
Una mica de seny sis us plau.

LLUIS

Anònim ha dit...

M'ENCANTA LA NOVA PROPOSTA!I estic del tot d'acord que s'ha de predicar amb l'exemple. Ja ens informaràs de quan comença a funcionar.Sílvia Z.

Anònim ha dit...

Ho trobo una idea excel-lent, així podem compartir molts moments de lectura amb els nostres fills. Ja ens diràs quan comença i així venim a fer intercanvi.

Anònim ha dit...

Genial, segur que als nens els hi farà molta gràcia saber que els seus pares també participan de la bibloteca móbil. Pel que fa al tema de l'ortografia natural, no estic d'acord, entenc que tots hem fet a l'hora d'agafar apunts alguna que altre abrevació, ara d'aixó a la moda que ara s'ha adoptat. L'altra dia mateix la meva neboda de 15 anys em va enviar un SMS, donçs ni jo ni el Cristóbal vam aconseguir descifrar-lo així donçs vaig haver de trucar-la i vaig haver de sentir, tieta ets una carca. El que està clar es que no m'imagino enviant per exemple un recurs a l'ajuntament utilitzant aquesta manera d'ortografia.
Francesca

Anònim ha dit...

Encara sort que ho has aclarit Montserrat perquè estava intrigadisima. El Miquel em deia que havia d'anar a la "discoteca mòbil" que habian muntat a l'escola i que havíem d'anar el papa i la mama junts!. Puff imaginat quina situació per als separats, no vull ni comentar el que m'ha passat pel cap. Em sembla una gran idea però a veure si els pares col·laboren un poc....
Sempre sentir una anècdota és graciós, no?

Anònim ha dit...

Cada nit quan van a dormir estic una estona a la seva habitació i llegim els llibres que ells han escollit a la bibliotèca. Quan un els hi agrada molt es feliciten per l'elecció que han fet.
Ahir, quan van sortir de l'escola em van explicar emocionats que els papes també tindriem biblioteca mòbil. Ja estic buscant llibre per portar a l'escola.

Anònim ha dit...

A mi m'encanta llegir, sempre vaig amb un llibre a la mà i m'agrada contagiar als meus fills del meu entusiasme per la lectura. Ahir vam estar parlant de la biblioteca mòbil pels pares i ja he quedat amb la Judit i el Gerard que en quant es posi en marxa vindrem a fer l'intercanvi.
Cristina