6/6/07

2ª CRÒNICA CONVIVÈNCIES

Tot genial, perfecte.
Avui els diversos grups han anat a veure els cavalls, els pollets i ha estar amb la natura.
Alguns afortunats han trobat ceràmica en jaciments arqueològics i tots s'han divertit jugant en un itinerari de pirates molt entretingut.
Hem celebrat tots junts un aniversari i la casa ens ha felicitat perquè feia temps que no es trobaven amb nens tan "bon menjadors" que s'ho acabessin tot.
A la entrada de la casa hi ha una pedra màgica la qual et concedeix un desig sempre i quan la toquis cada vegada que passes per davant.
Us deixo que ara anem a fer una excursió amb les llanternes. La nit és llarga!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

M'alegro que tot estigui anant tant bé. No crec que ningú protesti a l'hora d'anar a dormir. Esteu quedant ben rendits.

Bona nit i fins demà.

Anònim ha dit...

Bona nit!! Amb tota sinceritat, moltes mercès. Petons.
Nuria

Anònim ha dit...

bon dia!!! són les set i m'en vaig treballar molt contenta, perque tinc notícies de la meva peque.
A la tarde tornaré a entrar, un petonet. laia

Anònim ha dit...

És un privilegi tenir la informació de primera mà quasi en el mateix moment. Fa dos anys el meu fill no vaig aconseguir que m'expliquès res fins al cap de 2 o 3 mesos, sort de les altres mares que m'ho van explicar. Que continueu passant-vos-ho molt bé. Gemma

Anònim ha dit...

Segur que acabaran esgotats!!m'imagino el report del divendres,será inagotable!!!
gracies per les novetats.
Belen