24/6/07

Dilluns, 25 de juny de 2007
ESPLAI A L'ESCOLA
Comencem l’esplai, o casal, d’estiu.
Aquests dies l’ambient escolar canvia del tot. Els mestres són substituïts per monitors que estan disposats a jugar tot el dia a ple sol, a fer tot tipus de tallers i a mullar-se per refrescar-se.
Un dels avantatges que tenim aquest mes és que no ens haurem d’enfadar ni pels deures, ni per la feina, ni pel silenci dins l’aula. Tots estem més relaxats.
El dia és llarg, la calor feixuga i les activitats a fer són moltes i diverses.
Aquests dies m’ho miro una mica des de la barrera, hi sóc, ho controlo tot però intento donar més marge que durant el curs, gairebé són mitges vacances.
La nostra societat, tal i com la tenim muntada, necessita els esplais. Són poques les àvies que s’enduen els néts al poble i hi ha massa nens que estan tot el dia pel carrer, aprenent res de bo, i avorrint-se la major part del temps. Per tant, durant quatre setmanes, estarem tots a punt per fer moltes coses, intentarem divertir-nos el millor possible i a descontrolar-nos poc amb els horaris.
Evidentment el dia estarà ple de noves vivències per tant, continuaré amb la meva cita diària en el blog.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Per a molts pares i mares és difícil compaginar les vacances dels fills amb la feina.
Crec que el casal d’estiu es una molt bona alternativa que permet oferir als nens un espai adequat i unes activitats programades amb una base pedagògica i creativa però que a la vegada els permet divertir-se i relacionar-se. Gracies per programar aquest Esplai/Casal d’estiu. Estic desitjant arribar a casa i que l'Arnau m'en fagi cinc centims ;-)

Anònim ha dit...

La Raquel està trista perquè s'ha perdut el primer dia, i demà encara no podrà anar a la piscina.
Tot i així, encara que li faci mal la orella, està desitjant d'anar al casal.La veritat és que jo també tinc ganes deque comenci...

Gràcies Merche.

Laia

Anònim ha dit...

M`agraden molt els esplais d`estiu. Encara que tingués oportunitat de deixar els meus fills dos mesos i mig al poble com feia jo no ho faria. Es massa temps i prefereixo aquestes setmanes plenes d`activitats lúdiques diverses i dirigides per adults malgrat el cost econòmic que representen per les families. M.S.