2/6/07

Divendres, 1 de juny de 2007
IRONIES DIÀRIES 2a PART
Començo la classe tot dient que avui parlarem, i escoltarem, uns instruments que no trobem habitualment en l’orquestra.
Als meus petits alumnes els hi agrada molt veure fotos d’instruments i escoltar-los, per tant començo, molt entusiasmada amb un públic molt receptor, amb les meves explicacions.
Primer parlarem de l’arpa. La majoria sap de que els hi parlo i em comenten coses. Després li toca el torn al clavicèmbal que tots coneixen molt gràcies a l’any Mozart.
Per acabar parlo de l’orgue. Silenci. Els explico el funcionament. Silenci. Pregunto si algú ha vist algun orgue. Silenci. Comencem l’audició.
- Ah si!!! Exclamen al sentir-lo. És l’instrument que toca el pop en la pel·lícula Pirates del Carib!!!

1 comentari:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Deu meu! jo diria que hem bescanviat les referències.