20/6/07

Dimecres, 20 de juny de 2007
PUC REPETIR?
Vaig, amb els de P5, cap a la classe que tindran el curs vinent. Estan emocionats i riuen gairebé histèricament. Un cop allà els nens i les nenes de 1r. es senten grans i se’ls miren amb superioritat. L’escena és divertida.
A l’entrar a la nova classe els de P5 han callat i ho miren tot.
Jo animo a que els hi expliquin tot el que faran:
- Qui comença a explicar que faran a 1r?
- Tres cal·ligrafies, diu un més agosarat
- I sumes i restes portant, diu un altre
- I lectoescriptura
Ara ja estan més animats i parlen tots al mateix moment. Els de P5 estan una mica més espantats
- Tindreu molts llibres
- De català, castellà i anglès
- I de Mates, el Medi, Música, Plàstica
- En total 10 llibres
- I fareu ètica
- I molts fulls cada dia
Em miro als petits i cada cop tenen els ulls més oberts, fins i tot n’hi ha un que respira fons, és un dels més belluguets i està molt quiet, sense saber massa bé que fer.
Decideixo calmar la situació tot dient que, malgrat la feina, també els hi hem d’explicar que s’ho passaran molt bé i aprendran moltes coses. Crec que els deixo convençuts.
Quan han arribat a la seva classe un dels petits ha anat directament a la seva senyoreta i molt seriós li ha dit:
- Senyoreta, l’any que ve puc tornar a fer P5?

Està clar que no els he convençut massa.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo repetiré el curs vinent llegint a diari el teu bloc. Bones vacances!

Anònim ha dit...

Boníssim!!! Aprofito per desitjar a tots els que comencin vacances un Bon Estiu...Jo continuaré conectada al Bloc un meset més (bé no sé si el bloc comença també vacances!).Un petonàs!!

Anònim ha dit...

La Raquel està molt emocionada i jo també, així que només puc agraïr a les mestres de p-5 la feina feta,ben feta.
Laia