25/2/11

Divendres, 25 de febrer de 2011
TALLER DE CONFECCIÓ
Aquest ha estat aquesta tarda el nostre taller improvisat.
Ens hem organitzat molt bé i hem acabat tota la feina.
Les disfresses ja estan totes tallades a punt de ser repartides i lluir-les el divendres a la Rua.
MOLTES GRÀCIES a totes les mares que heu vingut a donar un cop de mà, us ho agraïm de tot cor.
També gràcies a tots els que per motius de feina no heu pogut venir però ens ho heu fet saber.
El treball en equip no té fronteres.
Ja veureu com farem molt de goig.







16 comentaris:

lydia lopez 5è ha dit...

la meva mare s'ho ha passat molt be perque li agradan molt les manualitats no em vol dir,
de que anirem disfresats i yo estic nerviosa per la festa de manualitats.

Elia ha dit...

Gracias a todas por estar ahí y hacer posible que los disfraces estén a punto!!!
De corazón, muchas gracias!
Por cierto, desde el trabajo les envié buenas vibraciones!

Laia Gispert 5è ha dit...

Dedueixo per les fotos que tothom s'ho a passat moltbé i que totes les mares i avies hi han posa't moltes ganes i esforç i que les disfresses hauràn quedat moltbé i que també ens faran lluïr molt.GRACIES MARES I AVIES PER TOT EL VOSTRE ESFORÇ SEGUR QUE GRACIES A VOSALTRES LLUÏREM MOLT LES DISFRESSES D'AQUEST ANY!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Moltes gràcies a totes!!! M'hagués agradat poder ajudar però pels horaris de la feina m'ha estat impossible. Però heu de saber que he pensat amb vosaltres i patia per si no tenieu prou temps per acabar però ja m'han dit que heu estat uns CRACKS!!!
FELICITATS MODISTES!!!!
Marta Sanromà.

Anònim ha dit...

Espero que hagin sortit be, per falta d voluntat no ha estat.
Eva

Anònim ha dit...

Ha sido un placer poder colaborar...Aigs esperamos que no haya muchas quejas con los cortes!!!
Buen fin de semana a todos!
Nuria R.E

Noemi Massague ha dit...

Segur que han quedat perfectes !!! Moltes gràcies a qui heu pogut anar i col.laborar fent la feina dels que no hem pogut venir. Gràcies.

Anònim ha dit...

Moltes gràcies a totes les que heu ajudat perquè tots tinguin disfressa!Segur que hauran quedat molt bé.Sílvia Z.

Anònim ha dit...

ha estat tot un plaer poder ajudar a l,escola amb les disfresses, espero que hagin quedat totes perfectes per divendres,tall amunt,tall avall, penseu que les mamis no som modistes i que hem posat tota la voluntat del mon...., pero tallar totes les difresses en dues hores, no es gens facil,estaran guapisims!!! mayka

Anònim ha dit...

Moltes gràcies a totes les que heu ajudat a construir un carnaval per disfrutar molt amb els nostres fills.

Noelia Massagué.

Anònim ha dit...

Bon dia, moltes gràcies a les modistes de l'escola. No hi vaig poder ser perquè estava a la feina, però hi vaig pensar força.
Això si que és un equip !!
BON CARNASTOLTES
Isabel

Silvia M. ha dit...

Ole, ole... visca les mames sempre a punt per ajudar.. i totes les que hi haguessin volgut ajudar i no han pogut perquè teníem que treballar. Gracies a totes.
Per cert... i el "papes"?

Anònim ha dit...

Ha estat un plaer ajudar!! va ser una tarde diferent i molt divertida.Esperem que als nens els hi quedi be..... només per la il.lusió que posavem en cada tall ja us puc assegurar que si!!!Moltes gràcies pel cafè de germanor!!!
Merche

marc anton ha dit...

Perfecte ya podem dir que les disfresses les han fet artistas segur que anirem molt guapos i guapas amb les disfresses de...

cristina aranda angles 5e´ ha dit...

estic segura que les disfreses auran quedat molt xules .espero entusiasmade el divendres ´´la rua ,que xula sera .tinc ganas de agafar el confeti de terra i tornarlo ha tirar a sobra de la meva germana´´.

Anònim ha dit...

Moltes gràcies a les mames que han dedicat part del seu temps en col.laborar en la confecció de les disfresses.
Pensava que veien les fotos endevinaria el tema de la disfressa d'enguany, però aquest color groc em despista. Hauré d'esperar....

Laura