17/2/11

Dijous, 17 de febrer de 2011
BLAU
Blau, blau, blau és el vestit que porto
Blau, blau, blau és tot el que jo tinc
Perquè m’agrada el blau de la mar
I el meu amic és mariner

Quan mireu aquestes fotos heu d’imaginar que només es sent a la Isabel i a la Sheila dient ben fort:
- Blau, blau, blau
- Quin color és??????????
- Blau, blau, blauuuuuuuuuuu

Quan algú diu “blau” totes dues aplaudeixen sorollosament. Si les veiéssiu per un forat us divertiríeu molt. Els nens les miren fixament, sort que no ens diuen el què pensen. (Demà em mataran per haver explicat això)

Fa un parell de cursos que estàvem les tres en la mateixa escena.
Jo fent fotos i elles dues pintant amb els nens i repetint sense parar:
- Blau, blau, blau
- Quin color és???????
- Blau, blau, blauuuuuuuuuuuu
Això es repeteix tota la llarga estona que estan pintant. De sobte la Isabel pregunta a un petit:
- Quin color és?
El nen se la mira amb cara de no entendre res
- Quin color és?
Al final el nen respon:
- AZUL!!!!!!!!!!!!!!



5 comentaris:

Anònim ha dit...

Si, algunes vegades seria molt divertit veura la clase per un forat.
Segur que la Isabel i la sheila es tornen com dos nenes petites cantan les cançons. Pero segur que els murals han quedat molt macos.

Noelia Massagué.

Patrícia Borràs ha dit...

Algun dia podries fer "portes obertes" desde la finestra amagats perque no ens vegin...
Encara com el nen no va contestar "blue", m´hagués agradat veure la vostre cara...

Bon cap de setmana a tots!!!

Patrícia

Anònim ha dit...

Quina tasca més bonica que fan l´Isabel i la Sheila...sabeu aquesta canço del BLAU..BLAU...sempre m´ha agradat
Mònica

Anònim ha dit...

Al menys aquest alumne no podrà dir "que no entiende el catalan",com altres. A mi amb el Marc em passa a l'inrevés. No fa gaire estava fent els deures de castellano i m'anava preguntant: mama,com es diu cadira amb castellà, mama i taula...
Marta Sanromà.

Anònim ha dit...

Hola a tots,

Estan molt macos tant atents i concentrats. I la cançó fa efecte i l'Adrià ja comença a preferir les coses blaves a les altres, però ell diu "bau" i "vamell".

gràcies,

Helena, Xavi i Adrià