Dijous, 10 de febrer de 2011
MÀGIA
- Què esteu fent?
- Màgia!!!
- Com? Què voleu dir?
- Mira... pleguem un paper, el retallem per les puntetes, el despleguem i ... mira que surt!!!
- Ohhhh que bonic que us queda.
- Ens fas fotos?
- I tant!!!
- Ho fem bé, oi?, ens ha quedat molt bonic. És MÀGIA.
El més bonic és tenir 5 anys i meravellar-se tot retallant un paper i fent una composició.
Però encara és més bonic tenir bastants anys més i seguir meravellant-se davant la màgia quotidiana i senzilla.
La màgia m’entusiasma i em fascina. Ells em donen màgia i jo m’alimento d’ella.
La màgia és força, és il•lusió. Amb ella em moc i sóc capaç de moure muntanyes.
Màgia és saber fer gran una cosa petita. És el plaer d’aconseguir un somriure. Màgia és sentir-se bé malgrat estar al mig d’una turmenta o a ple sol.
La màgia són ells, sou vosaltres, ets tu.
6 comentaris:
Coincedeixo amb tu, preciosa paraula: MÀGIA...els de 5è han treballat l´exercici de buscar la paraula que més els hi agrada i conèixer la que més agrada a algunes persones, de fet, és l´iniciativa d´un diari, i realment costa quedar-se amb una sola, però màgia és, sens dubte, una de les meves preferides. Olga.
Precisament el cap de setmana passat feian uns dibuixos on un conillet buscaba la màgia i no la trovaba,desesperat li pregunta a l'àvia on està guardada la màgia i ella rien li diu que la màgia està a tots els llocs, sols falta, buscar-la amb els ulls adequats.
Estan guapíssims els nostres lleons, i que ho bé que ho passan.
Bon cap de setmana.Francesca
No s´ha de perdre mai la màgia, hi ha petites coses insignificants q fan momets i grans coses genials!!!
Tota l´escola del Carme està plena de màgia!!!
Patrícia
M'agrada molt com has definit la paraula màgia. I estic totalment d'acord.
Marta Sanromà.
Cert, amb els de 5è hem treballat les paraules d'una altra manera, cada dia hem repassat el diari seguint el concurs, buscant - les, comentant qui les deia i per què... la MÀGIA de les paraules, algunes ens agraden pel seu so, d'altres pel que signifiquen i d'altres per relacionar-les amb algú en concret, amb alguna etapa, amb algun fet de la nostra vida, amb algun somni... cadascú té el seu criteri i aprenem a expressar-lo i a respectar el dels altres. Com tota mestra busco com motivar als alumnes,i quan trobes resposta i veus que els hi agrada la proposta, fan el comentari a casa, col·laboren portant les pàgines retallades del cap de setmana, o dient-me : vaig a buscar el diari per mirar les d'avui? , és tot un premi. Gràcies.
M.Dolors Creus - tutora 5è
A casa va passar el mateix... Tenim papers de colors?
Mira, el plego, tallo les puntetes i faig màgia.... Què bonic!!!
Al cap d'una estona el terra era ple de diminuts paperets de tots colors, però la màgia va sortir molt bé
Rosa B.
Publica un comentari a l'entrada