10/2/11

Dijous, 10 de febrer de 2011
MÀGIA
- Què esteu fent?
- Màgia!!!
- Com? Què voleu dir?
- Mira... pleguem un paper, el retallem per les puntetes, el despleguem i ... mira que surt!!!
- Ohhhh que bonic que us queda.
- Ens fas fotos?
- I tant!!!
- Ho fem bé, oi?, ens ha quedat molt bonic. És MÀGIA.

El més bonic és tenir 5 anys i meravellar-se tot retallant un paper i fent una composició.
Però encara és més bonic tenir bastants anys més i seguir meravellant-se davant la màgia quotidiana i senzilla.
La màgia m’entusiasma i em fascina. Ells em donen màgia i jo m’alimento d’ella.
La màgia és força, és il•lusió. Amb ella em moc i sóc capaç de moure muntanyes.
Màgia és saber fer gran una cosa petita. És el plaer d’aconseguir un somriure. Màgia és sentir-se bé malgrat estar al mig d’una turmenta o a ple sol.
La màgia són ells, sou vosaltres, ets tu.




6 comentaris:

Anònim ha dit...

Coincedeixo amb tu, preciosa paraula: MÀGIA...els de 5è han treballat l´exercici de buscar la paraula que més els hi agrada i conèixer la que més agrada a algunes persones, de fet, és l´iniciativa d´un diari, i realment costa quedar-se amb una sola, però màgia és, sens dubte, una de les meves preferides. Olga.

Anònim ha dit...

Precisament el cap de setmana passat feian uns dibuixos on un conillet buscaba la màgia i no la trovaba,desesperat li pregunta a l'àvia on està guardada la màgia i ella rien li diu que la màgia està a tots els llocs, sols falta, buscar-la amb els ulls adequats.
Estan guapíssims els nostres lleons, i que ho bé que ho passan.
Bon cap de setmana.Francesca

Patrícia Borràs ha dit...

No s´ha de perdre mai la màgia, hi ha petites coses insignificants q fan momets i grans coses genials!!!

Tota l´escola del Carme està plena de màgia!!!

Patrícia

Anònim ha dit...

M'agrada molt com has definit la paraula màgia. I estic totalment d'acord.
Marta Sanromà.

Anònim ha dit...

Cert, amb els de 5è hem treballat les paraules d'una altra manera, cada dia hem repassat el diari seguint el concurs, buscant - les, comentant qui les deia i per què... la MÀGIA de les paraules, algunes ens agraden pel seu so, d'altres pel que signifiquen i d'altres per relacionar-les amb algú en concret, amb alguna etapa, amb algun fet de la nostra vida, amb algun somni... cadascú té el seu criteri i aprenem a expressar-lo i a respectar el dels altres. Com tota mestra busco com motivar als alumnes,i quan trobes resposta i veus que els hi agrada la proposta, fan el comentari a casa, col·laboren portant les pàgines retallades del cap de setmana, o dient-me : vaig a buscar el diari per mirar les d'avui? , és tot un premi. Gràcies.
M.Dolors Creus - tutora 5è

Unknown ha dit...

A casa va passar el mateix... Tenim papers de colors?
Mira, el plego, tallo les puntetes i faig màgia.... Què bonic!!!
Al cap d'una estona el terra era ple de diminuts paperets de tots colors, però la màgia va sortir molt bé
Rosa B.