23/2/11

Dimecres, 23 de febrer de 2011
LA DISFRESSA D'ENGUANY
La disfressa ja està en marxa i el Carnestoltes també.
Dilluns ja va arribar la tela, són molts metres que cal comprar i sempre ens fa patir que tot arribi a temps. El que porten al cap també ho tenim controlat.
De què és aquest any?
Primer de tot us he de dir que és molt original i divertida. Heu de saber que tant si plou com si fa sol podrem sortir ja que anirem protegits si fa un bon xàfec o un sol esplendorós.
No l’heu de cosir. Us ho donarem tot a punt per posar-la.
El que sí demanem és ajut per venir a tallar la tela.
Si hi ha alguna mama, o papa o àvia, que tingui traça en tallar i pugui venir a ajudar, amb tisores i cinta mètrica, aquest divendres a les 15:00 hores, serà benviguda.
M’ho comenteu a la porta i així ens organitzem.

14 comentaris:

Silvia M. ha dit...

Puff... sincerament, m'agrada ajudar sempre que puc... en fer pastissos.. parar el trafic quan pasan els nens... però això de tallar i cosir... casi millor que ni ho provi o a algú li faltara tela! Ho sento.

lydia lopez 5è ha dit...

soc la Lydia la meva mare el divendres tindra festa i diu que li sembla perfecte i anira amb la seva caixa de cosir

Anònim ha dit...

ohhhh1!! no podré venir...quina ràbia!!!!em sap molt greu...

Laia

Anònim ha dit...

Divendres a les 15h???? Surto a les 15h. de la feina i sense dinar...quina ràbia,saps q volia vindra. Bè,demà parlem...
Marta Sanromà.

Anònim ha dit...

Aigs!!!Ya tenemos ganitas de saber de que nos disfrazaremos este año! En casa ya se respiran aires de Carnaval...y tanto que es así que hemos aprovechado un ratito y hemos ido a comprar las pinturas de "guerra"!

Un abrazo

Nuria R.E.

Anònim ha dit...

A mi esto de medir se me da muy bien y como ahora tenemos profe en el cole, por tanto igualdad de sexos, estaré encantado de venir a ayudar.
Nos vemos el viernes.
Pedro

Anònim ha dit...

los mejores modistas son hombres no???,igualdad para todos, mi hijo quiso aprender a coser, i aqui estamos!!!nos vemos el viernes, mayka

Anònim ha dit...

Yo de cortar no se mucho pero las tijeras y el metro si que puedo llevar, por lo menos haré bulto. Nuestra yaya si que sabe pero ya es mayor porque sino también vendria. Nos vemos el viernes. Veremos que hago jejejeje
Gema

Anònim ha dit...

Sol solet, vine'm a veure que tinc fred!!!!!
Crec que ja se de que us disfressareu....
Jo a les 3 no puc però si queda feina per més tard compta amb mi!! Rosa B.

Anònim ha dit...

Ja queda poquet i si no és demanar massa ojalà fes el dia que fa avuí, quina temperatura més bona,potser fins i tot massa calor per l'época en que estem. Si plou i la disfressada dels nens fa que no es mullin, potser que agafeu unes quantes més pels pares, avis....la setmana de carnastoltes és una setmana diferent i divertida, així que els nens l'esperan amb moltes ganes. Pel que fa al divendres a la tarda, és un dia complicat a la feina pel que no podré venir i no és l'excusa perqué no sàpiga cosir que la veritat és que no sé gaire, pero voluntat i il-lusió em sembla que ens sobra a tots.
Francesca

LAIA GISPERT 5è ha dit...

Tinc moltes ganes de que sigui carnaval , de disfressar-nos i sortir al carrer amb tot el nostre orgull i lluir les disfresses que portem perque segur que seran molt orginals com sempre . QUE DIVERTIT QUE SERÀ TOT !!!!! Segur que ens ho pasarem BOMBA!!!

LAI GISPERT

Anònim ha dit...

Hola! Jo sí que puc venir a ajudar. Vindré amb les tisores i la cinta mètrica ... com a les 15:00 h puc donc m'agrada també col·laborar. Fins demà !!!

Sonia (mare Xavier M.)

Anònim ha dit...

Bé com sempre amb els meus horaris no podre venir..ho sento...jo que ja em veia una Donatella o una Agata...bona feina a tots...

Mònica

Anònim ha dit...

El Divendres amb va molt malament surto a les 15h de treballar i no amb dona temps.
Ja m'agradaria poder venir a tallar la roba.

Noelia Massagué.