27/11/10

Diumenge, 28 de novembre de 2010
ARA, NOU BLOG
El projecte del nou blog, dins el diari ARA, ja és una realitat.
Començo aquest nou repte amb molta il•lusió però no patiu que no deixaré de banda “la meva escola”.
Els dos blogs parlen d’educació i ensenyament, al cap i a la fi sóc mestra, i l’escola i els nens estan presents cada dia de la meva vida.
Se’m gira feina, és ben cert, però a vosaltres també perquè ara haureu de llegir dos blogs.
De totes maneres amb empenta i bones energies arribem a tot i a tot arreu. No en tinc cap dubte.
Espero que tots els que passeu per aquí visiteu també l’altre blog i si us ve de gust comenteu.
L'adreça del nou blog és: http://mestres.ara.cat/unpasseigperlesaules/

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja he escrit en el nou blog. Quina feinada!!! El diari esgotat a molts llocs però al final l´he trobat. M'agradat molt que em diguessin: "estè esgotat" i veure una persona darrere meu,que volia el mateix.
Quan l'he trobat hi havia gent també comprant-lo. He pensat "encara queda molta gent que s'estima i lluitará pel catalá".

Marta Sanromà.

Anònim ha dit...

Marta!!! Jo no l'he pogut trobar... Però he demanat que me'l guardin cada dia!!
Laia

Anònim ha dit...

Realment, se'ns gira feina!! molta molta sort!!

Judit

Anònim ha dit...

Realment, se'ns gira feina!! molta molta sort!!

Judit

Anònim ha dit...

Molta sort en aquest nou repte!!!

Laura

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt la versió digital del diari ARA, que és com jo el llegiré. I evidentment, seguiré el teu nou blog!Sílvia Z.

Anònim ha dit...

Bé ja tenim doble feina, que com sempre la farem molt a gust. Anota bé aquest dia per poder cel-lebrar-ho en el primer aniversari. Moltes felicitats.
Francesca

Patrícia Borràs ha dit...

Ja hi hem fet el primer pas... Molta sort!!!

Patrícia