29/11/10

Dilluns, 29 de desembre de 2010
NADAL TRUCA A LA PORTA
Desembre comença aquesta setmana i queda tanta feina encara per fer que estaria bé parar el temps.
En el fons necessitaríem una setmana més per acabar de tenir-ho tot ben arrodonit.
Avui al Claustre hem acabat de lligar les últimes coses: tapes, postals, notes, àlbums...
De totes maneres encara no noto la pressió de final de trimestre. No em sembla que quedin justets 14 dies lectius per arribar a Nadal.
No sé si em passa això degut a què encara tenim moltes coses per fer i coses per decidir. Potser la culpa de la meva tranquil•litat és degut a aquesta mena de capsules de Nespresso que ens han posat als carrers del nostre barri com a guarniment i encara no ha despertat en mi l’esperit nadalenc.
Però no patiu què les nadales, els pessebres i el Tió no ens faltarà a l’escola ben aviat.
I per començar a fer ambient... totes aquelles famílies que voleu que els vostres fills i filles participin en la felicitació de Nadal del blog, aquest any no m’heu d’enviar una foto, només cal que m’escriviu un correu i em digueu que voleu que els nens participin. Jo faré la resta.
El correu me l’heu d’enviar aquesta setmana, abans de divendres. escoladelcarme@hotmail.com
INSCRIPCIÓ TANCADA!!!

AFEGITÓ:
Moltes gràcies a tots els que heu entrat en el blog del Diari Ara i heu deixat un missatge d’ànims, i a tots aquells que heu vingut a la porta a dir m’ho. Caminar amb vosaltres és un honor. Una abraçada.