30/11/10

Dimarts, 30 de novembre de 2010
MAI CAMINARÉ SOLA
Ahir me la van regalar a mi i avui us la regalo a tots vosaltres que esteu aquí, que estem junts, i que mai caminarem sols.



Quan caminis travessant una tempesta, manté ben alt el cap.
No et preocupis per la foscor.
Al final de la tempesta hi ha un cel daurat i el dolç i argentí cant d'una alosa.
Camina a través del vent, camina a través de la pluja.
Encara que els teus somnis es vegin sacsejats i colpejats segueix caminant, segueix caminant.
Amb esperança en el teu cor i mai caminaràs sol ....
Mai caminaràs sol.
Segueix caminant, segueix caminant, amb esperança en el teu cor i mai caminaràs sol ....
Mai caminaràs sol.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

ohhh!!
Que bonic!!
Gràcies.
Laia

PS ha dit...

Montserrat, m´afegeixo al desig de qui te la va regalar i et felicito per la nova singladura.
Et seguiré seguint.
Una abraçada

Anònim ha dit...

Bonic cant a l'amistat "You'll never walk alone" del musical carrousel.

Anònim ha dit...

Preciosa aquesta cançó. Es veritat que mai caminarem sols, encara que no tinguem ningú al costat.

Noelia Massagué

Patrícia Borràs ha dit...

Gràcies per regalarnos-la a nosaltres, en dies difícils aquest detalls van molt i molt bé!

Patrícia

Anònim ha dit...

Es ben cert que no ens hem de preocupar per la foscor,perque per molt negre que ho veiem, sempre hi haurà un per què o per qui veure de nou la llum. Jo la vaig veure en els ulls del meu fill quan encara no tenia dos anys...i vaig saber que mai caminaria sola. vaig saber el què tenia amb ell i la gent que m'estima.
Marta Sanromà.

Noemi Massague ha dit...

Seguirem caminant.... i amb la sort de no fer-ho sols.

Anònim ha dit...

Bonica lletra, que dóno molt a pensar. Per sort tenim acompanyants en el nostre camí.
Francesca