23/11/10

Dimarts, 23 de novembre de 2010
NI MANERES, NI SENY
Per molt temps que passi i per molt que cregui que n’he sentit de tots colors sempre hi ha alguna cosa que em sorprèn.
Avui ha estat especialment sorprenent.
Han trucat a la porta de l’escola i he anat a obrir.
Una noia portava el seu currículum.
Amb una ullada ràpida en diagonal he vist que estava escrit en castellà i a l’apartat de Llengües que entenia, parlava i escrivia només constava: espanyol.
Poca feina et donaran en una escola si no tens el Nivell C de català, he pensat. He preferit no fer cap comentari sobre política lingüística del nostre país i m’he limitat a seguir llegint per sobre.
Mentrestant he vist que era Psicòleg.
- Ets Psicòleg? Una psicòleg no és mestra, no pots donar classes a Primària.

He quedat a l’espera de la seva resposta. Pensava que protestaria i em diria alguna cosa sobre el meu comentari.
M’ha mirat i em diu:
- No importa, de todas formas te dejo el currículum por si acaso. Puedes hacerte una fotocopia?

A veure... vens a portar el teu currículum per demanar feina i demanes a l’empresa que es faci les fotocopies?
NI seny, NI modals, NI educació, NI saber anar pel món.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Cullera, no sé si riure o plorar...

Laia

Unknown ha dit...

I de psicologia, molt molt poqueta.

Anònim ha dit...

No seria una càmera oculta??...llàstima del temps que fan perdre als demès...paciència!!Olga.

Anònim ha dit...

I anant així li costarà aconseguir feina a la pobra...Sílvia Z.

Anònim ha dit...

Doncs ho porta clar aquesta noia , si vol trobar feina!!....Marga.

Anònim ha dit...

Jo cada dia em dic després d'aquesta ja res més em pot sorpendre, inocent de mi, perqué em continuo sorprenen. L'altra dia mateix truca un senyor i em diu, oye mira la moto me pierde un líquido puedes decirme lo que me va a costar?,¿ pero que le pierde, gasolina, aceite, líquido de frenos.., pues no lo se, pues señor es que si no vemos la moto para saber lo que tiene,no puedo facilitarle un presupuesto, ¿porqué no? em contesta, porque por el momento no sabemos ni que líquido está perdiendo, ni por donde, ell em costesta pues no lo entiendo, pensaba que erais mecánicos, jo una mica al-lucinada pero educadament li contesto, señor como usted bien dice somos mecánicos no dioses, si usted que ve la moto no sabe que tipo de líquido está perdiendo, imagine yo que ni siquiera la estoy viendo, acerquenos la moto y le hacemos un presupuesto, i ell em contesta, pues que remedio queda que llevarla al taller, pero no entiendo que no puedas decirme nada más. Total que quan vaig acabar de parlar amb el senyor tenia una cara de poker que al client que tenia davant sentat a la cadira encara a dia d'avuí quan ha vingut a recollir la seva moto està rient. I d'aquestes mil, així que Montserrat aquesta pobre noia ja s'ho farà, quan després de trucar moltes portes es trobi que ningú la contesta suposo que començarà a rumiar, o no.
Francesca

Anònim ha dit...

Por desgracia hay muchos casos de estos, yo trabajo en el departamento de selección y podria contar muchos casos.

Y si muchas veces piensas que te estan haciendo una camara oculta, jejejej.

Noelia Massagué.

Anònim ha dit...

No em sorprèn gens ni mica, diàriament rebo aquest tipus de "correspondència" perquè no em veig en cor de nombrar-los currículum, la majoria no saben ni preparar-lo, després els entreguen sense més, ni es paren a pensar on els estant portant, ni quin tipus de gent pot interessar-nos... realment és ben penós... i de NI-NI n'hi ha molts!!!
Judit

Anònim ha dit...

Jajaja...estoy con Noelia, en el tema de la camara oculta, a mi tambien me pasa, y con Francesca ni te digo...lo mismo pero con coches, que pretenden que a distancia les reparen el vehiculo...y que en lugar de decir que le falla la "unidad de mariposa", te dicen que les falla la "unidad de margaritas", cosas tecnicas de los vehiculos pero como siempre hay quien lee mucho, pero no es su trabajo y mezcla conceptos...es genial!!! Yo siempre le digo a mi jefe de montar un blog en la pag web de la empresa para todos estos casos, lo malo es el cliente que llama o hace estos comentarios quizas no le sentaria bien.
Pero como dicen si estos nos han de pagar la jubilacion, cuidadin....que no cobramos!!!
Cris

Patrícia Borràs ha dit...

N´hi ha per llogar-hi cadires!
I segur que ni ha passat un puntet de vergonya...
Ja ens podem calçar i preparar bé als nostres, xq la generació que hi ha al mig... més val ni pensar-hi!

Patrícia