19/6/08

FINAL DE PARVULARI PELS ÓSSOS

El curs vinent els nens i les nenes de P4 canvien d’edifici.
Deixen el Parvulari per passar ja a l’escola de Primària.
La majoria han passat quatre anys allà, i tot i que ells no en són conscients, acaben amb una etapa de la seva vida.
Han de fer encara l’últim curs d’educació Infantil i cal que s’adaptin poc a poc als nous canvis.
Deixen les taules rodones per seure de dos en dos. Ja no seran els gran de l’escola, com aquest curs, sinó que passen a ser els més petits.
De totes maneres els hàbits i les rutines són les mateixes per tant no patiu.
No us oblideu que llegeixin cada dia. El que han aprés s’oblida fàcilment i no hem de llençar per la borda l’esforç de tot l’any.
De totes maneres ells estan contents i dediquen aquest aplaudiment de la foto al seu parvulari.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja s'ens han fet grans. Sembla que fos ahir el primer dia que vam deixar l'Arnau al parvulari i la que plorava era jo :-) M’encanta la foto de la classe amb l'Angels, ja que cada any en la oficial que fa el fotògraf trobem a faltar la tutora. Jo dedico un aplaudiment a les Mestres i als Ossos per la feinada que han fet aquest curs. Felicitats!

Anònim ha dit...

Encara tinc la pell de pullaguera al veure la cara de felictat dels nens en el pati. M'agradat molt la foto dels nens amb l'Angels, es bonic tindre fotos de tots amb les seves mestres i sobretot m'agradat la foma informal que tenen. Comença una nova etapa pels nens i pels pares. Suposo Montserrat que durant el casal els lleons portaran als ossos a veure el seu nou col-legi, crec que sixí s'ha fet sempre o m'equivovo?.
Francesca

Anònim ha dit...

Ya ha terminado parvulario, uff!! que grande suena .Doy las gracias a Angels y al resto de señoritas que han hecho que ir al cole sea para Marta el mejor de los juegos, no estoy tan contenta por lo que ha aprendido (que es mucho) sino por lo que le gusta aprender. Estoy segura que el proximo año será igual de intenso y de asombroso que este. Hasta la vuelta!!!.
Por cierto las fotos que hoy acompañan el comentario me han encantado, porque las paredes de la clase, las caras de los niños resumen todo lo que han sido los Ossos....Diversión y alegria