15/6/08

Divendres, 13 de juny de 2008
EL CONTE DEL CAP DE SETMANA
He après què... la vida és molt dura però jo ho sóc més
He aprés què... les oportunitats no es perden mai. Les que tu deixes marxar les aprofita un altre
He aprés què... si dónes rancúnia la felicitat marxar cap un altre costat
He aprés què... cal utilitzar paraules bones, ja que tard o d’hora te les hauràs de tragar
He aprés què... un somriure és la manera més econòmica de millorar el meu aspecte
He aprés què... em senti com em senti, sempre puc fer alguna cosa
He aprés què... tots volem viure a dalt de la muntanya però la felicitat està en el camí
He aprés què... cal gaudir del viatge i oblidar el destí final
He aprés què... només s’han de donar consells quan te’ls demanen
He après què... amb l’amistat sempre puc arribar molt lluny

2 comentaris:

Anònim ha dit...

5 palabras resumen las tuyas:
"Es una verdad como un templo"
Feliz estress de esta ultima semana que nos queda...!!!!!
Cris

Anònim ha dit...

Aquests conta diu una veritat.Es ben cert que hem de intentar disfrutar dels moments, omplir els nostres cors de bones sensacions i sentiments, pero la vida accelerada
que portem fa que moltes vegades no ens adonem del que tenim i no em refereixo al tema material que evidentment es important sino a allo que realment importa i que ens fa creixer com a essers humans.
Francesca