5/5/08

Dilluns, 5 de maig de 2008
CONCURS DE LOGO
Avui acabava el termini per presentar-se al concurs de Logos de l’escola.
No tinc paraules.
El concurs ha estat un èxit absolut.
Hem rebut més de 25 dissenys!
El procés que seguirem és el següent: dijous i divendres tindrem tots els Logos exposats al vestíbul de l’escola i podreu venir a votar, en horari escolar.
No hi falteu!!!
També els penjarem al web i així els podreu veure tranquil·lament.
Un cop fet el recompte de vots ja us anirem informant de les novetats i de l’entrega dels lots de llibres i del primer premi.
Dono les gràcies a tots aquells i aquelles que heu participat. També sé que a molts us hagués agradat fer-ho però no és fàcil fer un disseny.
La votació serà emocionant, n’hi ha de molt bonics i originals. Jo mateixa no sabria pas amb quin quedar-me.
“Alea jacta est” (la sort s’ha llençat)

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ha estat molt agradable per a mí participar-hi. No m'importa guanyar res, si no el poder col·laborar amb l'escola i a més com que m'agradat molt pensar i a ratets poder dissenyar algo especial com aquest logo, ha estat divertit i ara fins i tot em sembla emocionant estar dintre del concurs. Montserrat m'alegro de que estiguis contenta! Ahir et vaig veure molt emocionada. Sort per a tots!

Anònim ha dit...

Que xul.lo!Jo vindré a votar, ja que soc incapaç de dissenyar o pintar alguna cosa mitjanament decent...Sílvia Z.

Anònim ha dit...

M'alegra molt l'èxit de la convocatòria, si senyor, l'important és participar i col.laborar!! Sort i a buscar un bonic logo per l'escola entre tots! Hem d'anar al vestíbul de l'Av Madrid? i abans de les 5 tarda? Rosa B.

Anònim ha dit...

Sort per tots els que han participat, es podrá votar desde la web?
Francesca

Anònim ha dit...

Molta sort a tots, tinc ganes de veure els dissenys!! quin èxit de participació.
Judit