23/4/07






SANT JORDI

Mercat del llibre

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt xules les fotos. Segur que s'ho han passat molt bé. M'agrada molt aquesta festa i que la celebreu a l'escola. Feliç diada.

Anònim ha dit...

Feliç St. Jordi a tots, avui els carrers fan olor de roses, veus la gent amb bosses de llibreries, he fet cua per pagar els llibres!!! tant de bò fós sempre així.

Judit

Anònim ha dit...

QUE GUAPOS I QUE CONCENTRATS ESTAN AMB ELS SEUS LLIBRES!QUE GUAI VEURE A LA CLARA I EL RESTE DELS NENS A LES FOTOS.
SEGUR QUE AVUI LA NURIA I LA RESTA DE PROFES HAN TINGUT QUE TINDRE MOLTAAAAAAAAA PACIENCIA...
PER LA PART Q AMB TOCA HA VALGUT LA PENA AL VEURE LA CARA DE ALEGRIA DE LA NENA I DELS ALTRES NENS AMB EL SEU LLIBRE I LA ROSA ES CLAR!!!LA MITJOR PER LA SEVA MAMA.....

GRACIAS GUAPAS!
BELEN MARE CLARA OSSOS

Anònim ha dit...

hola soc la Eva de 6è.Jo els hi vaig explicar contes a uns quants de p3.Al principi la veritat es que no feien gaire cas dels contes,nomes miraven el menjador amb uns ulls com taronges i tots sorpresos.Va haver un nen que volia que li llegis el conte de Bambi que era suuuper llarg i es clar,com que li tenia que explicar per sobre em saltava algunes pagines i el nen em deia:"eooo que t'has saltat pàgines!!!"tot enfadat jeje.Va ser molt divertit!!!