28/11/06

Dimarts, 28 de novembre de 2006
Estic fora de joc, totalment fora de joc... arribo ahir a casa, connecto l'ordinador... no funciona!!!
Em vaig passar el vespre barallant-me amb telefònica per no aconseguir treure cap entrellat, al final m'enviaran un tècnic.
Ahir comentava que els nens estaven absorbits per les noves tecnologies però m'he trobat a mi mateixa neguitosa perquè estic sense ordinador.
Per cert, ja hem passat la segona tanda de vacunes, aquesta vegada sense cap mareig. Vaig fer passar primer els que es van marejar l'altra vegada i així no van tenir temps de pensar-s'ho. Ells mateixos es reien del que havia passat l'última vegada i així distrets vam superar millor el mal tràngol.
Dijous marxa el cicle mitjà d'excursió a Can Ribes, van a veure com s'elabora l'oli.
Ja us explicaré com ha anat tot plegat.
Marxo ràpidament a fer classe, això de cantar i escoltar música els hi agrada molt i si no arribo puntual em venen a buscar.