15/11/06


Dijous, 16 de novembre de 2006
Les classes dels petits tenen noms d’animalets, així doncs, tenim els Pollets, els Cargols, els Peixos, els Óssos i els Lleons.
El pare d’un nen ens ha regalat una bonica peixera amb tres peixets que els nens els hi ha posat els noms de: Nemo, Negret i Taronget.
Sort que la iniciativa l’ha tingut un pare de la classe dels peixos, hagués estat molt complicat fer un regal a la classe dels altres animalons.
Cada dia els hi donem menjar, i un cop per setmana cal canviar l’aigua.
Ahir es va morir el Nemo, és per això que no el veieu a la foto.
Per tal d’evitar un disgust quan hem vist que el pobre peix surava a l’aigua, hem decidit fer-li un comiat de la manera més senzilla que hem pogut.
L’hem agafat i tots hem anat cap al lavabo, imagineu l’escena de la senyoreta amb el peix i darrera els 24 nens, i un cop allà li hem dit adéu mentre tiràvem de la cadena.
El Nemo ha marxat cap el mar i els nens han continuat amb els seus jocs.

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'havia quedat una mica enderrarida, avui m'he posat al corrent. Avui, dilluns 27 de novembre ja em sé totes les peripècies de "la meva escola". És una delícia. He disfrutat moltíssim. Verdaderament, recordar és tornar a viure. Jo diria a reviure. Endavant! Espero els propers dies.
No em falleu.