24/3/10

Dimecres, 24 de març de 2010
JORNADES ESPORTIVES III
És fantàstic veure’ls com gaudeixen amb les coses més senzilles del món.
Patinets, rollers, petanques, bitlles, dianes, indiaques... van canviant d’activitat tots il•lusionats.
Ho estan passant molt bé. Tenen tota l’estona un somriure d’orella a orella.
Em van cridant per fer fotos. La meva primera idea és fer-ne un parell per grup-classe. Penso que us estic malacostumant fent tantes fotos però m’animo quan els veig tan contents i vaig disparant. Després les carpetes em desborden l’ordinador.
He millorat molt amb les noves tecnologies però encara, de vegades, em superen.
Us imagino mirant les fotos, comentant-les amb ells i amb això penso que tot l’esforç, sense cap mena de dubte, val la pena.
Diuen que només un nen pot ser feliç. La solució, doncs, és ben senzilla: no deixeu mai morir el nen que tots portem dins. Jo el desperto cada dia.

Fotos noves al web http://www.xtec.cat/escoladelcarme/

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Home, només faltaria que amb totes aquestes activitats no estiguessin contents.
Gracies per les fotos

Anònim ha dit...

Segur que les jornades són pels nens??? jo he vist algunes "nenes" ja grandetes xalant tant o més que ells.. jajaja
Judit

Anònim ha dit...

Es cert, ens estat malacostumant, però et garanteixo que de cada foto li treiem tot el suc. I no et pensis que només mirem les fotos on surten les meves filles, les mirem i comentem totes.
Moltes gràcies per les fotos!

Laura

Anònim ha dit...

Jo tambe desperto la nena que hi ha dins meu, és el més maco que hi ha. No et cansis de fer fotos que ens fa molta il·lusió, i als de 6è que l'any que ve ja no els tindràs.
Gràcies a tu i a la nena que portes dins
mama fau

Anònim ha dit...

No paris de malacostumant-nos, per favor!! Moltíssimes gràcies per les fotos..
Merche

Anònim ha dit...

La veritat és que mirant les fotos ens sentim més a prop. A mi personalment aquesta setmana m'està ajudant molt veure fotos. Per qüestions de feina estic fora de viatge i no veig el moment de connectar-me i descobrir els meus fills saltant, correns i fent les diferents activitats. Després els hi explico per telèfon tot el que han fet i es posen contents.
Gràcies per l'esforç i sobretot NO PARIS DE FER FOTOS SI US PLAU!!

Anònim ha dit...

Ens encanta que ens malacostumis, pero aixó no hi ha que diura-ho en veu massa forta. Ens fa moltíssima il-lusió les fotos perque ens reflexent l'estat d'ànim dels nostres fills i els seus companys, i crec que axió no te preu, així que siusplau continua malascostumant-se que ens encanta. Crec que tots tenim un nen o una nena dins nostre, encara que sempre hi ha qui el té molt amagat o potser encara no l'ha trovat.
Francesca

Anònim ha dit...

Que bonitas las fotografias, seguro que lo estan pasando muy, pero que muy bien. Es una semana diferente.

Las fotos siempre nos llenan de alegria e ilusión, asi que por favor, sigue poniendo fotos, que nos encanta.

Por cierto, ayer los pequeñines sacaron los albums, muy bonitos, se nota que trabajais mucho con ellos, y que van aprendiendo mucho.


Noelia Massagué.

Jordi Martinez ha dit...

Només veient la cara de felicitat que fan tots els nens ja em venen ganes de ser alumne d'aquesta escola...Si no sigués per les fotos que fas no ho podriem disfrutar els pares ni veure la Srta Elena amb patinet. Des d'aquí m'agradaria demanar-te que la propera vegada ens pengis el VIDEO de la Srta Elena amb el patinet en comptes de la foto!!!

Noemi ha dit...

Fotos amb nens contents, uns àlbums genials i demà mona. Què més podem demanar?

Anònim ha dit...

Es cert que estem malacostumats amb les fotos, a mi no es que m´agradin,... és que m´encantan!!, si ara ens fan tanta gràcia, d´aquí uns anys encara tindràn més valor, tenir aquest material és una gran sort....I tu, i la Marta, també teniu molta sort, jo no tinc cap foto de la meva mare en patinet!! jajaja....molt bones i merescudes vacances i moltes gràcies per tot. Olga Enériz.

Anònim ha dit...

Gracias por las fotos Montserrat , a mi tambien me encantan y me divierte mucho el ver como se lo pasan de bien los peques con estas actividades; luego el fin de semana nos sentamos todos en el ordenador a mirarlas y que Nico nos explique, es divertido, buenas vacaciones delly

Anònim ha dit...

Va ser molt divertit fins i tot es va pujar al patinet la senyoreta Rosa i la senyoreta Elena.
LA PAULA I LA LAURA