10/3/10

Dimecres, 10 de març de 2010
RECEPTES, 6È I POLLETS
Hem rebut un munt de receptes originals i sobretot, la majoria, saludables.
Mil maneres diferents de fer que els nens mengin fruita, un ampli ventall d’embotits diferents i làctics per tots els gustos, tot abandonant la bolleria i les galetes.
Les idees són tan bones que estic pensant en obrir un mini blog per penjar les més interessants. Què us sembla la idea?
Animeu-vos a enviar-les aquells que encara no ho heu fet.
Teniu tota la setmana per fer-ho.



Mentrestant, ja sense neu, continuem avançant amb les programacions i els continguts.
Els de 6è han entrat en aquell període que ja es veuen amb un peu a fora de l’escola i tenim la guerra encesa. Cal recordar-los que encara són alumnes de Primària, tot i que les bates disminueixen de mida en la mateixa proporció que ells creixen en alçada.

Els Pollets experimenten amb noves textures.
Avui han pintat amb pintura barrejada amb sucre.
Els més valents comencen l’obra

Va més sucre!!!

Ara si que m’atreveixo
Eiii jo també
Uiiiii la mama quan em vegi
El peke del col•le
Això s’anima
Mira que ho fan bé els meus amics però jo m’ho miro

6 comentaris:

Silvia M. ha dit...

Tota la setmana significa fins divendres o fins dilluns o dimarts....? Nosaltres volíem fer una però vull que la faci ell, aixi que fins el cap de setmana no podrem. Ens dones tems fins dilluns o dimarts per preparar-la?

Montserrat ha dit...

Evidentment!!! Si no es fan les receptes amb els nens no té cap sentit l'activitat. Ells s'han d'implicar i així ho passen bé i la mengen!!!
A part de que llavors els hi fa molta il·lusió.
M'espero a dimarts, cap problema

Anònim ha dit...

Que petitons i que guapos, i mira que els agrada embrutar-se, perquè tots quan som petits en agrada tant?. Pel que fa al tema de les receptes, la pregunta es han de portar-se fetes a l'escola o només cal la recepte? Nosaltres vam fer-les el cap de setmana passat pero estan a la panxa, i volia fer la transcripció de les receptes d'una manera una mica especial pero aquesta setmana no he pogut, sols necessito saver si han de portar-se fetes, perque llavors haurem de canviar les receptes.
Francesca

Montserrat ha dit...

No cal portar-les fetes. Amb la recepta ja n'hi ha prou

Patrícia Borràs ha dit...

Si, si, a la majoria li agrada embrutar-se, xo n´hi ha una q ha sortit una mica fina, sort q al final, s´ànima... per menjar-se´ls!!!
Gràcies Montserrat, Isabel i Sheila

Patrícia

Marta ha dit...

Uiiii!!!! que bé que s'ho passen, hi han alguns que es miren les mans...(que pensaran...)