25/4/09

Dissabte, 25 d'abril de 2009
LA FELICITAT
Escrivim frases sobre la felicitat. Llibres sencers que ens diuen com la podem trobar. Tècniques per aconseguir-la.
Ens compliquem i desesperem tot buscant-la.
La felicitat és un moment que moltes vegades ens passa de llarg. Què no sabem per on ens sortirà i per on ens sorprendrà.
La felicitat és allò que no veiem perquè estem preocupats en buscar-la.
La felicitat és una mirada de complicitat, un somriure.
És el plaer de fer un regal dolç a algú.
És la màgia del record.
És l’esclat de l’instant.
La felicitat la teniu al davant, només l'heu de saber mirar.

8 comentaris:

PS ha dit...

La felicitat és també poder llegir
a gent que l´entén així, d´aquesta manera.

Enhorabona, Montserrat.

Noemi Massague ha dit...

Cada dia em fas parar una estona a reflexionar.
Gràcies.

Noemi Massague ha dit...

FELICITATS MONTSERRAT !!!!!!

PS ha dit...

Felicitats pel teu sant, Montserrat!!!

Slvia M. ha dit...

Ja m'havia fixat en aquesta foto. fantàstica! A mi me agradaria parlar de una persona. La Sta.Maria, aquesta fantàstica educadora i pacient persona que sempre te un somriure per tots, grans i petits, sempre de bon humor encara que tingui també els seus problemes. Sé que porta molt anys, no seria fantàstic dedicar-li un post un dia? A mi particularment encara que ja no la veiem tant, es una persona que em sempre m'ha transmet alegria, felicitat i seguretat amb els nens petits. Per tot això gracies. I Felicitats Montserrat!

Lourdes B. ha dit...

Quina foto mes bonica! Una bona mostra de la felicitat que es va respirar el dia de St. Jordi al c/Saleta i que els nostres fills ens van encomanar.
Sens dubte un altre moment que ja vaig afegir a la meva col•lecció de felicitats petites.
Montserrat, moltes Felicitats!!!!espero que estiguis passant un bon dia de sant. Una abraçada

Lourdes

Anònim ha dit...

Que passis molt bon dia, Montserrat
Bon dia i bona setmana a tothom!
Merche

Anònim ha dit...

Una vegada vaig llegir una frase que deia: la felicitat absoluta no existeix, existeix la felicitat relativa que dura un instant, l'únic que em d'esperar es a viure la següent.
Francesca