4/1/08

Divendres, 4 de gener de 2008
REIS
Malgrat tot, no hi ha una nit més màgica que la Nit de Reis.
Avui un amic em deia que a casa seva, tots ja adults, havien decidit que els Reis passessin de llarg... quina ximpleria!!!
Jo demà faré que tothom, a casa, deixi la seva sabata a la vista i així l’endemà la trobaran plena de dolçaines, que no menjaran, però que fan il·lusió.
Els Reis, de ben segur, hi passaran i deixaran paquets, preciosament embolicats, amb regals plens dels millors desitjos.
Avui, tot donant algunes de les disfresses de la cavalcada de demà, he recuperat el meu esperit nadalenc.
Quina sort embriagar-se amb tanta facilitat d’uns ulls infantils brillants i d’una il·lusió.
Em miren i em somriuen. No tenen més ulls per obrir.
Gaudiu de la Nit i torneu-vos tots Reis Mags ben carregats de petits moments.
No us perdeu la mirada dels nens a l’obrir el regal que esperen i regaleu-vos, vosaltres mateixos, els millors desitjos de felicitat, ja que aquesta és un camí no pas un destí.
Bons Reis!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

AQUEST ANY LA NEUS M'HA TORNAT HA SORPENDRE. ARRIBA LA NIT I LI DIC NEUS ENRECORDAT QUE EM DE POSAR LA SABATA AL JARDI I L'AIGUA QUE ELS CAMELLS TENEN MOLTA SED I MOLTA GANA. I ELLA TOTA INOCENT EM DIU MAMA PERÒ POSEM LA SABATA DEL PAPA O DEL SERGI , LES NOSTRES NO. JO SORPRESA LI DIC PERQUE NO, I ELLA EM DIU PERQUE SI TENEN TANTA GANA A LO MILLOR ES CONFONEN I A MES DE MENJARSE EL MENJAR TAMÉ ES MENJAN LES NOSTRES SABATES.
FRANCESCA

Anònim ha dit...

Primer de tot volia desitjar un BON ANY a tots els "blogaires"!Per a mi la nit de Reis sempre ha estat una nit màgica, i des que tinc al Pol ho és encara més.És increible com la il.lusió dels nens se t'encomana!Jo sempre dormo malament aquesta nit pels nervis del què em trobaré a l'endemà al costat de la meva sabata i també per veure si al Pol li agradaran els regals que Ses Majestats els Reis Mags li han deixat. Em va fer molta il.lusió veure les carrosses de l'Escola, els nens tan ben disfressats i a les Srtes Elena i Montserrat!!Per cert, que el Pol encara em pregunta que com és que anàveu amb les carrosses dels Reis i diu que ell es farà músic per poder anar també a la cavalcada amb els Reis!