28/11/11

Dilluns, 28 de novembre de 2011
PILAR DE TRES
Molts m’heu comentat que durant el mes de novembre les entrades al blog no han estat tan regulars i diàries sinó que han estat més escalonades.
És cert que he escrit una mica menys del que és habitual en mi i del que us tinc acostumats.
El motiu principal és la meva manca de temps estrictament escolar. M’explico.
Novembre és un mes amb moltes gestions burocràtiques que m’esgoten i em produeixen un tedi espantós.
Tot i viure el dia a dia de l’escola el fet d’angoixar-me i perdre’m en una muntanya de papers, fa que no gaudeixi plenament de la meva funció de mestra, passejant per l’escola, escoltant els nens i les nenes i gaudint al cent per cent de la vida escolar.
Però no hi ha res que duri eternament, ni per bo ni per dolent.
Acaba novembre i amb ell una gran part de la paperassa i d’aquesta manera tornaré a les meves passejades, observacions, comentaris i anècdotes.
Gràcies als que m’heu trobat a faltar i m’ho heu dit.
El blog es sosté per tres fortes columnes: la primera recau amb les meves ganes d’escriure i compartir una de les meves passions, la segona són les visites que em feu i la tercera columna és sosté amb els vostres comentaris, ja sigui via blog, via mail o a la porta de l’escola.
De moment tenim el pilar de tres amb una bona pinya, mentre sigui així no farem llenya.

Malgrat tot sempre trobo la part bonica a tot el que m'envolta, com aquesta preciosa cançó "Dolç Novembre" de Enya.

9 comentaris:

Patrícia Borràs ha dit...

Aquest pilar de tres conte amb un bon folre i manilles!!!
Patrícia

Anònim ha dit...

Si és cert que ens tens mal acostumats i que quan obrim el blog i no hi ha novetats et trobem i ho trobem a faltar. Però és molt normal. Jo hi ha dies que no tinc temps ni d'obrir l'ordinador i només tinc un nen,imaginat com deus estar tu. No et preocupis que ho entenem perfectament.
Marta Sanromà.

Anònim ha dit...

Bon dia, diuen que "qui fa el que pot, no està obligat a més".
Però si que és cert, que ens tens mal acostumats.
Isabel

Anònim ha dit...

No et preocupis!!! entenem perfectament que la Cap de Colla te altres obligacions, cosa que no treu que trobem a faltar els teus comentaris, anècdotes...

Montse Galan

Família Matamala Riera ha dit...

Jo sóc nova a l'escola i he de reconec que el bloc és un vici! cada dia busco el moment per obrir-lo i saber de la vida de l'escola i si, a més a més, coincideix que m'assabento o veig els picarols m'encanta!!!

Gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

Anònim ha dit...

Si es veritat que ens tens mal acostumats. Pero la veritat es que ens agrada molt llegir el blog.

Noelia Massagué.

Anònim ha dit...

Avuí precisament estava pensant que feia dies que no em conectava al blog, haig de reconeixar que he estat podría dir "infidel", crec que desde que el vas crear puc dir que l'he llegit sino a diàri màxim cada dos dies, peró aquest nou curs les noves obligacions m'han fet estar una miqueta desconectada, així que entenc perfectament el que dius, peró per sort com dius tot s'acava i per sort ara ja dispossaré d'una miqueta més de temps per dedicar-li al teu/nostre blog, cosa que com he dit sempre m'encanta. No sempre es pot arrivar a tot, a vegades hi ha que fer una aturada, peró després la sortida encara és més forta.
Francesca

Anònim ha dit...

La cançó és preciosa! Sí que m'havia adonat que les entrades últimament no eren diàries, i pensava: "la Montserrat ha d'estar ben enfeinada!". Me n'alegro que la feina més burocràtica arribi a la fi. Sílvia Z.

eva pando ha dit...

Jo els hi explico a la feina, com si fossin les noticies, jajajajaja, al final s´ enganxaran també. Eva