10/11/11

Dijous, 10 de novembre de 2011
PATI DELS ARBRES I EDUCACIÓ VIAL
Ja tenim les tanques a punt. El Jordi i jo hem fet avui una excursió per la Conreria, que per cert té unes magnifiques vistes al mar, per anar a buscar-les directament a la fàbrica.
Un dels molts defectes que tinc és la immediatesa en les coses. No he pogut esperar a que me les portessin. Van dir que trigarien dues setmanes... això és una eternitat.
Sense pensar-m’ho dos cops hem agafat el cotxe i Conreria amunt hem arribat al nostre destí.
Viatge de tornada molt complicat amb unes tanques que no ens hi cabien però hem arribat sans i estalvi.
Dilluns farem la inauguració oficial del Pati dels Arbres, que val a dir que aquest bonic nom ha estat idea del Jordi.
Per altre costat la Guàrdia Urbana ha fet Educació Vial als nens i nens de 1r i 2n.
Una activitat que m’agrada molt de fer.

Aquí teniu les fotos.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Què n'és d'important que els nostres fills i filles siguin conscients que la policia és la seva amiga!! (ja arribarà el moment en què pensin altres coses quan de grans rebin multes). Ara cal que es sentin segurs i protegits per ella.

LluísR

Noemi Massague ha dit...

Ja tenim ganes de veure el nou pati !!!

Anònim ha dit...

Segur que dilluns fa un dia molt asolejat i l'estrena del nou patí surt perfecte.
Montserrat, estarem impacients esperant les fotos!!! ens tens molt ben acostumats.

Laura

Anònim ha dit...

El Pol estava molt emocionat amb la visita de la Guàrdia Urbana. Ahir em va explicar un munt de coses del que havien estat parlant i de les preguntes que els nens li havien fet. Sílvia Z.