14/9/09

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Que tingueu un bon començament...lo que bien empieza bien acaba...
Bon dia a tothom!
Merche

Anònim ha dit...

Bon començament a tots.

Respecte a la convocatòria de la reunió del dimarts a la tarda, confirmo la meva assistència.

gemma

Silvia M. ha dit...

Quin dia de nervis, encara que he marxat tan tranquila que m'he oblidat de donarli un peto al Miquel... Ara quan el reculli li donare un mun....
Comença un altre any ple d'ilusions... Gracies per dedicarlis encara que sigui 1 minut a cada nen, veia els ulls dels nens plens d'alegria i il·lusió.
Que tingueu un bon dia tots, i anims i força a la tutora de 1º crec que tindra feina.

Anònim ha dit...

Bona tarda, esperem ansiosos la sortida de l'escola dels nens per saber com ha anat la trovada amb els amics, les noves senyoretes, les explicacions, la veritat es que el Sergi estava molt tranquil, pero la Neus ja ahir a la tarda deia tinc papallones a la panxa, i si he de ser sincera jo també les tenia avuí. Segur que tot haurà anat molt be i sortiran contents.
Francesca

Anònim ha dit...

Arranquem amb força!!!
Moltes ganes i molta il.lusió.
El Víctor que estrena centre està encantat té moltes coses per explicar...potser masses i tot.
I la Raquel embargada per l'alegría i les ganes de fer coses noves amb les diferents senyoretes ja no se'n recorda d'aquelles pors que no la deixaven gaudir de les noves sensacions.
I jo? jo, contenta de veure'ls contents .

Laia.

Anònim ha dit...

bon curs a tothom!! el primer dia molt il.lusionats, tot i que passat per aigua, però benvinguda la baixada de temperatures per tenir els nens a classe. ânims i força a totes!! RosaB.