13/6/09

Dissabte, 13 de juny de 2009
PER AQUÍ DE NOU!!!
Ja veieu que no puc deixar el meu blog de banda ni un dia.
M'agrada llegir la crònica a poc a poc i TOTS els comentaris un per un.
Gràcies a tots, un cop més per escriure al blog o, si més no, venir a dir m'ho directament.
He quedat impressionada amb les entrades que heu fet.
De mitjana aquest blog té unes 150 entrades per dia.
Les estadístiques d'aquests dies han estat:
- dimecres: 1149 visites
- dijous: 1530 visites
- divendres: 1125 visites

A la web:
- dimecres: 303 entrades
- dijous: 536 entrades
- divendres 415 entrades

No cal dir res més.

Les fotos de Moià ja estan totes penjades a la web www.xtec.cat/escoladelcarme
Dilluns penjarem les que falten de Palautordera

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No cal cap paraula, les dades ho demostren... heu fet una gran feinada a part de cuidar i vigilar tots els nens, tenir quiets i tranquils tots els pares, uff... el més difícil, i superat amb gran nota. Felicitats i ànim que queda molt poquet. Rosa B.

Silvia M. ha dit...

Sem feia estrany que desprès de tot lo viscut no escrivissis al teu blog. M'agrada que també expliquis les coses no tan bones... tots saben que no son angelets, avui estic mol tranquil·la, ja m'ho han preguntat aquest mati!. Han arribat força be, encara que ara se li pela el coll, i hi ha que curar el genoll... ha passat la festa del Miquel i la Marta que sempre hi ha algú nen que no sap comportar-se i posa nerviosa a alguna mare, però bé ja es dilluns i arriba la normalitat.
Una anècdota:
El divendres nit vaig ficar al Miquel a la dutxa, però quan es despulla li veig mig peu blau. Tota espantada li vaig preguntar si l'havia trepitjat una vaca, o li havia donat algú fort cop, la seva resposta era sempre que no i que no li feia mal, entretant jo pensava no tinc la targeta per portar-lo al metja d'urgències" desprès de la dutxa amb molt sabó i seguia amb el peu blau al vaig posar al llit i amb una tovalloleta li vaig començar a donar pel peu, "ERA BRUTÍCIA BLAU" increïble, m'imaginava a Sant Joan de Deu d'urgències per un peu brut!.