17/6/09

Dimecres, 17 de juny de 2009
VENC BLOG
El meu blog només m’ha portat que alegries, cap disgust, i és per això que el continuo escrivint.
Avui m’he assabentat que l’alcalde de Barcelona, el Sr Jordi Hereu, també té un blog.
La realitat és que el seu blog és bastant diferent al meu.
Diuen que el blog del nostre alcalde ens va costar 315.000 euros l’any passat, o sigui 863 euros diaris.
Com pot un blog costar aquesta quantitat de diners?
No conec el blog del Sr Hereu i ni tinc cap intenció d’entrar-hi però ha de ser curiós llegir un blog que ens costa aquesta quantitat de diners diaris a tots nosaltres.
El nostre és gratuït, dec haver equivocat la vocació. Li enviaré el meu currículum i una mostra del blog.
Si algú vol comprar-me els drets jo el venc per menys de la meitat del preu del Sr. Alcalde.
Però com que ningú el comprarà seguirem amb les nostres coses.
Ja tinc tot a punt per les Graduacions de demà.
La tarima m’ha fet passar una mala estona ja que a quarts de vuit encara no la tenia. La tenia encarregada des de gener i fa tres setmanes vaig fer una trucada per recordar el dia i l’hora però han sortit problemes i per poc ens quedem sense tarima. Això ha fet que no pogués gaudir de la cloenda de futbol d’enguany.
De totes maneres la tarima descansa ara a la sala polivalent i jo ja l’he provat a veure si era resistent per aguantar als nostres petits campions que acaben l’Infantil i tots els nostres Pre-adolescents que acaben la Primària.
Dono fe que aguantarà la festa.
Demà serà un dia estressant però molt emocionant.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

cap problema, jo t,explico el que t,has perdut , emb tingut al camp jugadors com ronaldiño, tamudo,sergio ramos,ja veus els petits gaudexen jugant a pilota sense parar atencio als colors d, un equip,cosa que tendrien que fer molta gent. Moltes gracies per la feina que esteu fent amb els nostres fills.AH! tame emb pogu gaudir de l,actuacio de les chird liders del cole!!!!

Jo ha dit...

Desde dintre ho deus veure molt estressant però desde fora s'et veu genial!... els pares i mares t'aturen per fel.licitar-te per les convivències, el blog, les graduacions, els finals de curs de les activitats extraescolars, ... No es sep el que et diuen (tampc soc jo de possar l'oida) però la felicitat i l'agreïment es veu a les cares (també a la teva).
Assaboreix aquests moments perquè la suma d'aquests són la felicitat.

Anònim ha dit...

el partit ha estat genial, i per una vegada han sortit tots contents!!! menys mal
Les animadores... res que envejar a les Cheerleaders oficials!!
S'ho han passat molt i molt bé.

Judit

Silvia M. ha dit...

A mi no m'atraeix res ni mica el blog del Sr.Hereu per la qua cosa penso que el teu blog "NO TE PREU" la felicitat de que ens fans participe comentant anècdotes dels nens de la escola, veien fotos o només sapiguem que estan be i poder participar amb les nostres opinions es millor que res, ja que segur el Sr.Hereu ni s'al llegeix cada dia.
Avui estem tots mols emocionats segur que tot sortira fantàstic i espero que aguantem com lleones les llàgrimes d'emoció. Jo espero no oblidar me res, la càmera, el vídeo, el trípode i pintar-me els dos ulls.

Anònim ha dit...

Ha arrivat el gran dia, avuí la Neus s'ha llevat més d'hora que de costum i amb una mica mal de panxa, res important els nervis d'última hora. Mama avuí es la festa de graduació, tens tot preparat, he fet un repàs de la seva roba, la roba del marit, la roba del Sergi, si Neus ho tenim tot, pero quan hem arrivar a Barcelona m'he adonat que no portava la càmara de filmar, pero també aixó esta solucionat. A la meva panxa voltan papallones i suposo que a mida que vagin avançant les hores seran més grans, pero m'encanta sentir aquesta sensació, perque et fa sentir viu. Segur que tot sortirà genial, molt bona sort a tots els que heu col-labotat i un miler de gràcies per aquest magnífic regal.
Francesca

Anònim ha dit...

Bon dia Montserrat,

estic tenint problemes per grabar-me les fotos de Palautordera, estan en un format diferent que les de Moià? estan totes ja penjades? siusplau indiquem com fer-ho.

Moltes gracies.
Sandra

mari carmen perez ha dit...

Bon dia¡
Lo primero son disculpas por no escribir en catalan ya que mis faltas de ortografia son penosas pero a veces lo intento. Por otro lado "el bloc", el bloc es fantastico pues es la primera vez que entro en un bloc y me parece una herramienta muy comunicativa y genial pero sinceramente es el unico bloc que conozco y creo que no me interesara otro bloc y menos aun siendo tan costosos para todos porque el del Sr. Hereu lo pagaremos todos verdad?
Bueno tambien quiero felicitar a los equipos de futbol que no he tenido el placer de verles, y a las animadoras que me hubiera gustado verlas, pero tanto noelia como yo seguimos aprendiendo cosas nuevas de la escuela dia a dia.
La graduación, tiene que ser super emocionante y espero que todos podais disfrutar de ello.FELICIDADES A LOS GRADUADOS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Mari Carmen Perez Vicent.

Anònim ha dit...

El seu plaer d'entendre el teu bloc. Els articles anteriors, és bastant extraordinari, i em va agradar molt llegir el teu bloc i els punts que vostè ha expressat. M'agrada molt a aparèixer de nou sobre una base típica, després de molt més en el tema. Gràcies per compartir ... seguir escrivint!