8/6/09

CONVIVÈNCIES!!!

5 comentaris:

Silvia M. ha dit...

Sin contemtarios? Sin consejos? Sin notas recordatorias?
Bueno vaya un chistecillo para animarnos...

- Una niña está haciendo sus deberes y pregunta a su padre:
- papá, ¿Cómo se escribe campana?
- Campana se escribe ¡cómo suena!
- Entonces ¿Escribo ¡talán-talán!

Anònim ha dit...

Silvia el teu acudit m'ha fet riure, pero no se si per bo o per dolent.
Ahir vam estar preparant les motxilles i el Sergi aquest matí anava dient tota l'estona li diré a la Laura que hem preparat la motxilla junts, jo pensava, si després ja veurem si recorda on esta tot, tots dos reian junts i anavan cantant falta un dia per marxar de convivències, i jo els mirava FELIÇ. I encara que estic nerviosa, se que tindrem informació de primera mà del que van fent, així l'angoixa serà més soportable.
Francesca

Anònim ha dit...

no se quien esta mas nervioso si los padres o los niños.lo mas bonito es esa ilusión que tienen por estar tres días enteros con sus amigos y señoritas.seguro que se lo pasaran pipa.animo a todo el equipo y no os canseis mucho.desde aqui esperaremos muchas fotos para ver lo bien que os lo pasais

Noemi Massague ha dit...

Us comunico que els meus fills....per fi s'han dormit!!!!

Anònim ha dit...

espero no es canseu molt petons estic molt contenta de la informacio y treball fotos gracias