15/7/08

Dimarts, 15 de juliol de 2008
L'ANÈCDOTA DE L'EXCURSIÓ
L’anècdota més divertida de l’excursió va ser la següent:
És l’hora de fer fila per anar a buscar l’autocar. La prioritat en aquests moments és mirar que portin la motxilla penjada a l’esquena i comptar-los a tots per enèsima vegada.
La conversa entre nosaltres és sempre la mateixa:
- quants en dúiem?
- 45
- Ah, si, és veritat
- Feu la fila ben feta que us comptarem

Quan estem a la meitat dels comptes evidentment ens descomptem perquè es mouen. Si aconseguim comptar-los en surten 44.
Tornem a començar.
Mentrestant la Clara li reclama a l’Ernest, el monitor, les papallones. Vol anar a buscar les papallones.
No la deixem moure de la fila, tot dient-li que deixi tranquil·les a les papallones, que volin pel bosc.
Ella insisteix però jo sóc inflexible: ningú es mou de la fila fins que no em surtin els 45 nens!
Ja estan tots. Fem ullada ràpida per la zona vigilant que no quedi res i marxem.
La Clara plora que vol les papallones i l’Ernest l'insisteix en que cal deixar-les lliures.
Quan arribem a la Plaça Major del poble em giro per mirar la fila. La Clara és un mar de llàgrimes. És estrany que plori tant per unes papallones.
M’acosto a ella i li pregunto:
- Què et passa? Per què plores?
- M’he deixat les papallones al picnic
- Clara, no pots endur-te les papallones, elles han d’anar amb la seva mama -Li dic per consolar-la del drama

Però algú em diu:
- Són les papallones que portava per recollir el cabell!!!

De seguida faig que l’Ernest vagi ben depresa a buscar les boniques i enormes papallones de color rosa que la Clara portava al cabell i que havia deixat en una de les taules de la zona de
picnic. Per sort les vam recuperar i tornen a lluir en el seu cabell.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La veritat es que a mida que anava llegint la teva anècdota tenia una mena de nus a la panxa pensant amb el sentiment de malestar de la Clara, ara be quan he acavat de llegir, haig de dir-te que m'he fet un tip de riure.
Francesca

Anònim ha dit...

que tinc que dir de la meva filla..
pobreta..quina mala estona..però hem rigut tots molt d'aquesta petita anèctota que jo crec que quedará per sempre a la seva memória.
gràcies per compartirlo!
Belén