16/4/08

Dimecres, 16 d'abril de 2008
FELICITAT
Explica la llegenda que l’home va sentir a dir que la felicitat era un tresor. A partir d’aquell moment va començar a buscar-la.
Va buscar en el poder, la fama, la riquesa. Va recórrer el món, el saber, el treball, l’oci…tot el que podia.
L’home va gastar tota la seva vida buscant i buscant la felicitat.
I aquell buscador infatigable no sabia que la felicitat es troba en aquell moment en que el teu fill et diu que t’estima molt, en el temps que dediques als altres, en les estones que passes amb el teu amic, en la complicitat amb aquella persona… la felicitat és una actitud.
La felicitat és veure els vostres fills gaudint d’un patinet, d’uns pals de beisbol, jugant amb un paraicagudes i... somriure. Fer-se una petita ferida al genoll però no voler que els curi per no perdre’s ni un segon de la Jornada Esportiva.
Mirar fotos del que han fet a l’escola quan vosaltres estàveu immersos en la vostra feina.
I sobretot recordar que: la Felicitat no és aconseguir tot allò que vols sinó valorar el
molt que ja tens.
Més fotos al web http://www.xtec.cat/escoladelcarme/

9 comentaris:

Anònim ha dit...

valorar el molt que ja tens..... hi pensaré. gràcies

Anònim ha dit...

Tens molta raó, només veus que realment tú tens la felicitat quan altres expliquen que no poden tenir alló que tú sí tens. En aquell moment penses, qué feliç sóc! però en el dia a dia se'ns oblida a vegades, volem coses i no valorem el que tenim. No valorem alló que dius que passar un bon ratet amb un amic/ga, o una estoneta amb el nostre fill com quan fa d'spiderman, o de guerrero, o et canta una cançó molt maca de la primavera, i tornes a pensar: qué feliç sóc quan li vec així de feliç! Sonia.

Anònim ha dit...

Felicitat la nostra ahir a la nit, veient els dos peques parlant sobre les activitats que han fet cadascun. Les seves caretes ho deient tot.

Gracies

Anònim ha dit...

La felicitat és veure't a tu mateix i les teves possibilitats

Anònim ha dit...

La felicitat és veure la foto d'avui al bloc

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord amb que la felicitat és una actitud...De l'actitud que tenim davant la vida...Em considero afortunada de que a mi em fan feliç petites coses que em passen durant el dia. Hi ha molta gent que mai podrà assolir la felicitat perquè es posen une fites gairebé impossibles d'aconsseguir...A mi em fa inmensament feliç veure el meu fill feliç i sentir-lo riure...Sílvia Z.

Anònim ha dit...

Felicitats!!! m'agrada molt com escrius.

Anònim ha dit...

La felicitat! hi ha qui es passa la vida esperant una gran felicitat sense assaborir les petites coses del dia a dia.
Jo ara mateix mirant les fotos de les jornades esportives i les cares i actitut dels protagonistes (especialment la del meu fill) no he deixat de somriure. Quan ell es feliç jo tambe ho soc.

Anònim ha dit...

Moltes persones amb molt poca cosa som plenament feliços però tan vulnerables que a vegades per molt poca cosa ens oblidem del que tenim. MS