1/4/08

Dimarts, 1 d'abril de 2008
CONCURS LOGO DE L'ESCOLA
Avui, preparant els Diplomes de les Jornades Esportives, m’he adonat de nou que a l’escola no tenim cap logotip personalitzat.
Per tant he decidit organitzar un concurs de Logotip per l’escola.

Bases del concurs:
- Pot participar qualsevol persona, major d’edat, vinculada o no al Centre.
- Les obres es presentaran en DIN –A 4 o s’enviaran per correu electrònic (escoladelcarme@hotmail.com)
- Pot ser en blanc i negre o en color
- El logo ha d’incloure el nom “Carme”
- Les obres presentades seran originals i inèdites
- Es presentarà el treball signat amb pseudònim i caldrà omplir una fitxa amb les dades personals
- La data límit per presentar-ho és el dilluns, 5 de maig, a les 17:00 hores
- El logotip premiat passarà a ser propietat exclusiva i permanent de l’escola del Carme, la qual tindrà complerta llibertat per utilitzar-lo, total o parcialment, com ho cregui oportú.

Jurat:
- El guanyador es decidirà per votació. Podran votar, un sol cop, els pares i mares que estiguin actualment en el cens escolar.

Premis:
- Totes les obres presentades rebran un lot de llibres.
- El guanyador un MP3

Ja podeu posar-vos a dibuixar. Espero rebre molts treballs.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Cada dia ens sorprens amb coses noves e ideas brillants. Cada cop que em contecto penso, a veure que ens dirà o ens proposarà.

Gracies per tot.

Anònim ha dit...

Genial!! Jo millor que no em posi a dibuixar (sempre ho he fet fatal) però estaré encantada de veure els logos que entrin al concurs!!Sílvia Z.

Anònim ha dit...

D'acord! Està molt bé la idea de que tothom pugui participar-hi. Jo ho intentaré. A veure si us puc ajudar, encara que no sóc dissenyadora de res, però m'agrada provar. Ja t'enviaré algo Montserrat. (Cada matí que et vec tinc tanta pressa que no puc dir-te res, però et segueixo si tinc un momentet cada dia). Fins aviat!!! Sonia.

Anònim ha dit...

Belén

es genial!! ja tenim feina per aquest cap de setmana.

Anònim ha dit...

Que bé!!! jo ja tinc una idea!

Anònim ha dit...

M'apunto a intentar-ho. Ja tinc algunes idees...

Anònim ha dit...

Trobo que és una idea genial. L'escola necessita un logo i tu ens dones la possibilitat de participar activament a tots nosaltres. Brillant. no deixes de sorprendre'ns.
Vaig a començar a dibuixar.

Anònim ha dit...

La idea és genial!!!Espero que hi hagin pares po mares que dibuixin millor que jo perquè sino ho portes clar...
Em posaré ha pensar, i si s'em acut alguna 'brllant idea' buscáré algun dibuixant...

Laia

Anònim ha dit...

és increïble les ganes de millorar i d´innovar que tens. la primavera la sang altera i tu sembles l´ave. és genial tenir una idea o proposta nova cada dia. no només ho intentare jo sino que aniré a buscar ajudants.......
sònia serret