4/3/08




Dimarts, 4 de març de 2008
BATUTA AMB CINTES
Avui ens hem convertit amb Directors d’orquestra. La nostra batuta anava acompanyada per una bonica cinta de colors.
L’activitat consistia en seguir la música de Mozart. Estar atents a les qualitats del so: alt, fluix, ràpid, lent… Calia seguir el ritme i la pulsació segons el que sentíem i moure la cinta de manera correcte.
Era important que els nens estiguessin callats, per escoltar, i concentrats per aconseguir un correcte moviment. També calia que jo tingués la mateixa concentració en vigilar que les batutes no anessin a parar a cap ull.
Un cop més les imatges parlen per elles mateixes.


7 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo no sé que tenen les classes de música però la veritat és que son les que l'Arnau ens explica i ens representa amb més facilitat. Ahir van sortir de l'escola el Carlos, el Xavi Navarro i ell repetint "Rosa que l'amor si posa" i quan ho havia sentit varies vegades em van explicar que els hi havia dit la Montserrat al repartir la batuta de la Neus. Aleshores van començar a fer de "directors d'orquestra" amb unes batutes imaginaries i marcant els tons alts, mitjos i baixos amb la batuta va ser un moment molt divertit i que em va demostrar una vegada més que apart d'aprendre també s'ho passen molt bé a les classes de música i així les coses les recorden molt millor.

Anònim ha dit...

Una vegada mes m’he endut una alegria quan he obert el bloc i he vist noves imatges dels petits músics, ara convertits en directors d’orquestra.
Queda demostrat que una imatge val molt mes de 1000 paraules. Se’ls veu motivats i amb molt d’interès.
Poc a poc, i diria que tot jugant, es van convertint en petits experts perquè quan ahir vaig demanar a l’Arnau que em fes cinc cèntims de la classe de musica m'explica que han fet de directors d’orquestra amb la música d’Amadeus Mozart (no nomes em va dir Mozart m’ho va dit tot nom i cognom !!! jajaja )
Felicitats per la teva feina com veus esta donant bons resultats :-)

Anònim ha dit...

D'on treus tantes idees???? hauries d'escriure un llibre....

Anònim ha dit...

El primer que em va agradar es que utilitzes el nen, de tres anys, la paraula BATUTA!!!! al primer gairebé ni l'entenia pero la foto m'ho ha aclarit

Anònim ha dit...

És tot un privilegi poder veure aquests petits músics en plena acció. Moltes gràcies! Sílvia Z.

Anònim ha dit...

No m'acabo de creure que tots els nens estiguessin en silenci i concentrats... de ben segur que hi han hagut algunes rialles;)
Laia

Anònim ha dit...

LA NEUS JA M´HO HA EXPLICAT, JO LI VAIG PREGUNTAR COM ERA QUE NO HAVIA DIT RES, SI ELLA SEMPRE EXPLICAR TOT, I EM VA DIR PERQUÉ HAVIA TINGUT UNA MIQUETA DE VERGONYA, PERÒ QUE HAVIA ESTAT MOLT DIVERTIT.