25/3/08

Dimarts, 25 de març de 2008
PRIMAVERA
El dia ha estat ple de felicitats petites.
A les 7:30 del matí, la Srta. Elena, ja s’ha trobat amb una mare que volia ser la primera en matricular el seu fill pel curs vinent. Això és començar bé.
Hem començat a cantar cançons de primavera i això sempre anima.

Surt Sol, solet.
Tots tenim fred.
Vine per Sant Jordi,
Vine al meu jardí.
Si tu no vens,
No puc sortir,
Vine per sant Jordi,
Vine al meu jardí.
El Víctor feia avui 4 anys i m’ho ha dit al migdia, al carrer, tot fent la sortida. L’he felicitat i li he dit que a la tarda li cantaria una cançó especial d’aniversari.
A l’entrar a la classe, m’ho ha estat recordat cada tres minuts: - em cantes la cançó?
La meva iaia ja m’ho deia: a Sants i minyons no prometis si no els hi dons!!!
Li he cantat la cançó però llavors li ha agafat un atac de vergonya i s’ha quedat molt cohibit.
Quan ha tornat a seure a la seva taula els seus companys han copsat la seva timidesa i l’han acaronat suament.
L’espontaneïtat del moment ha estat absolutament preciosa.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Feliç Primavera a tothom

Anònim ha dit...

No m'havia pogut conectar fins avui, i, evidentment el Víctor no m'ha dit res...
La veritat és que ell somiava en el moment d'anar a l'escola i cridar als quatre vents que per fi ja tenía quatre anys.
El que sí que m'ha explicat i m'ha donat a entendre és que s'ho ha passat molt bé, que ha tingut la corona, que li han estirat les orelles, que han berenat les galetes i que li han cantat una cançó.
Grácies per fer que fós un dia especial per ell i per mi.
Laia