17/2/08

Divendres, 15 de febrer de 2008
ANEM AL TEATRE
Anar al teatre i que, els nens i les nenes, quedin meravellats amb l’espectacle, les mestres contentes i els actors ens felicitin pel comportament del nostres alumnes, és una gran satisfacció.
“La Via Làctia” és un espectacle Musical de titelles gegants amb llum negra. Per tant dalt de l’escenari es pot crear una màgia que sorprèn constantment pels efectes de llum i color.
La història s’ubica al planeta Argos. Els seus habitants tenen la característica que com més aprenen més els hi creix el cap. A tots els hi passa això menys al nostre protagonista Karim.
Els argonians s’alimenten exclusivament de llet, però les reserves del planeta s’estan acabant.
Karim serà el responsable de fer un viatge per l’espai i buscar un estrany animal que dóna llet. D'aquesta manera arribarà a la Terra i podrà salvar el seu planeta.
Amb aquest argument es pot treballar l’autoestima, les pors, el reciclatge, el respecte, la tolerància...
Des d’aquí felicito a la Companyia “El Cau de l’unicorn” per la seva feina ben feta.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Oh!! Jo volia haver anat amb el nen (encara que no tenia clar si el Xavier era massa petit per estar-se quiet tota l'estona i sobretot callat). Vaig veure anunciat la obra aquesta de titelles a les Cotxeres i vaig tenir ganes d'anar-hi (tenia pensat anar a la sessió del dissabte a la tarda) pero ens va sorgir un altre tema i no vam poder anar. Quina pena !!! Em va semblar interessant pel que vaig llegir. A veure si per la propera. Sonia.

Anònim ha dit...

la meva filla va tornar entusiasmada

Anònim ha dit...

En va dir el meu nano que va ser un espectacle genial. Quan va arribar a casa, el primer que va fer es explicar-me la il.luminació sobre les titelles i després el seu argument.
Imagina't com li va agradar que volia tornar anar!!.

Anònim ha dit...

Moltes gracies, Montserrat!

La veritat es que hi ha molta feina al darrera!!... Estem molt contents de que els / us hagi agradat... Es la millor de les recompenses!!!...Ja que es per a ells/vosaltres per a qui treballem...

Una abraçada... I fins aviat!!

Cau de l'Unicorn

Anònim ha dit...

La meva nena, també va arribar molt contenta.
Que bé, aixó que et contestin desde el cau de l'Unicorn,no??
Laia

Anònim ha dit...

Em va agradar molt però llàstima que no vaig poder anar el dissabte.

Anònim ha dit...

El teatre va ser molt divertit. Llàstima que els pares no ho van poder veure però jo els hi vaig explicar l`argument un munt de vegades. A mi em va agradar molt quan la vaca va cantar amb tanta intensitat que va ploure llet. Gracies a ella els habitants d`Argos van tenir molta llet i es va acabar la sequera.