5/7/07



Dijous, 5 de juliol de 2007
PARC DE LES INFANTES
Amenaçava pluja per tant, a última hora, he decidit canviar de parc i anar al més proper que tenim.
Hem fet la llarga fila i hem enfilat carrer Vallespir amunt.
Els més grans porten als petits al mig, agafats de la mà. Aquesta sociabilització entre els grans i els petits m’agrada molt fomentar-la a l’escola, penso que és una manera de respectar-nos tots plegats i crear vincles, no tan sols de protecció, sinó també de camaraderia i afecte entre ells.
Quan hem arribat al Parc ens hem trobat amb el què últimament passa a la majoria de parcs de Barcelona, un indigent dormia en un dels bancs del tancat dels més petits.
Ja coneixeu, per altres post, la meva facilitat per utilitzar la Guàrdia Urbana, els Mossos, el telèfon del civisme... penso que entre tots paguem aquests serveis i és important fer-ne ús, per tant, sense pensar-m’ho dues vegades he explicat la situació a la Guàrdia Urbana. Us he de dir que jo sempre tinc molta sort quan utilitzo qualsevol d’aquests serveis i avui no ha estat una excepció. La patrulla no ha trigat ni deu minuts i molt amablement han convidat a l’indigent a sortir del tancat dels petits.
Podeu veure més fotos al photoalbum, http://escoladelcarme.myphotoalbum.com/

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona nit:
Mirant les fotos del casal m'he enrecordat que no vaig grabar les fotos de colónies i les he intentat buscar i no estant, és possible. Que haig de fer per aconseguir-les?
gemma

Anònim ha dit...

que "xulo" això de poder veure com s'ho passen de bé els nostres fills al parc amb els seus companys d'escola. Quina iniciativa més bona aquesta de fer fotos als parcs amb els alumnes. T'ho agraim. Per altre costat es bo saber que podem comptar amb la guardia urbana quan la necessitem, no només serveixen per posar multes quan aparques malament, no?

Montserrat ha dit...

Si que hi són... torna a mirar... no les he tret i encara n'he de penjar alguna més

Anònim ha dit...

Buenos dias, debo felicitar desde aqui, a todos los monitores que ademas de ser encantadores con nuestros hijos, como diseñadores son geniales. Hablo de las camisetas que han realizado, son preciosas. Yo compre la camiseta en decatlhon, y mejor no digo lo que me costo, pero ahora, ahora no tiene precio... Ademas de bonita por el color elegido, lo orgullosa que la luce ella cuando va por la calle. Desde aqui muchas gracias por compartir este tiempo de casal con ellos y hacerles viajar a otros paises, desde bcn.
Gracias,
Alexandra 3º-Cristina

Anònim ha dit...

Genial les fotos, el casal, les anéctotes de cada dia ...sembla que estiguem amb ells.
Cada dia miro el blog amb la Clara i el llegim plegades.
gracies
Belén

Anònim ha dit...

Mil gracies pel reportatge, m’agrada veure com disfruten i com estan de contents. Però encara vull agrair mes el detall que heu tingut pel canvi de parc per motius meteorològics, esteu en tot eh! Gracies per cuidar-nos-els tant i tant be.

Anònim ha dit...

Desde Hong Kong... sense paraules.
Laia

Anònim ha dit...

Se m'ha oblidat dir que ja tenim a casa el famós collaret amb la pulsera a joc,és molt xula i li he demanat al meu fill si me la deixarà algun dia i m'ha dit que no!!!, que si jo vull ell em deixa la ploma de John Brown (el petit indi),que porta, també, molt orgullós.
És a dir, que si algun dia veieu una boja amb una ploma de cartró al cap, recordeu que serà gràcies a l'escola del Carme.
Bon cap d setmana!!
Laia

Francesc Puigcarbó ha dit...

no diuen els desinformats o maledicents que els mestres feu quatre mesos de vacances?