24/1/11

Dilluns, 24 de gener de 2011
XERRADA SOBRE ENERGIA I CONSUM RESPONSABLE
Els de 5è han tingut una xerrada sobre energia i ells han escrit l'entrada d'avui:



Avui els de 5è hem rebut la visita de la M. Antònia, una noia que treballa a Gas Natural i que ha estudiat Ciències Ambientals.
Ens ha explicat que era l'energia i els diferents tipus que hi ha. Algunes ja les coneixiem però d'altres com la geotèrmica no.
Hem après que totes provenen de la natura i que hi ha de renovable i d'altres que no, per això hem de procurar no malgastar-les.
Ens ha sorprès que nosaltres en produim i en gastem, fins i tot quan dormim.
Ha estat molt interessant.
Curs de 5è

16 comentaris:

marc anton ha dit...

Si ha estat molt be i hem apres moltes coses.M'agrada quan es un dia especial i aprenem coses diferents.

Anònim ha dit...

Ha estat genial ,ens ho em passat molt bé i em après moltes coses interesants.La Mª Antonia ha sigut molt amable amb nosaltres.

Laura Sancho

Jesús M. Tibau ha dit...

els petits ens hauran d'ensenyar a ser responsables

Unknown ha dit...

M´ha semblat molt interessant, i molt educatiu, he conegut coses que no sabia, i com utilitzar l´energia. Silvia.

Anònim ha dit...

Hola,m'ha agradat molt la visita de la M.Antònia hem après diferents coses sobre l'energia que no sabiem i ha estat molt divertit.
ANDREA DE LAS HERAS

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt la xerrada, he aprés moltes coses sobre l'energia, a partir d'avui intentaré estalviar-ne.

Arnau Pérez

Anònim ha dit...

la classe hasegut molt divertida, he aprés moltes cosas noves sobre l'energia i han segut molt interesants:D
R.M

Anònim ha dit...

M'ha semblat molt divertit.
M'ha sorprès el que hem après.

Maria Sicart

Anònim ha dit...

He après que hi ha diferents tipus d'energia. M'ho he pasat molt be
Roger

Anònim ha dit...

Hola .He aprés moltes coses interessants i noves per a mi ha estat molt distret i diferent
Aina ;-)

sanchez navarro ha dit...

M´ha semblat molt interessant,après noves coses sobre les energies



Jordi Sanchez

Anònim ha dit...

Em sembla que ens tindreu que donar classes a nosaltres.
Molt bó això que hagin escrit ells l'entrada, segur que els haurà agradat molt fer-ho.
Francesca

Anònim ha dit...

m'ha agradat molt la xerrada de l'energia.


fins demà


andrea bullich

laia gispert serrano ha dit...

Aquesta classe ha estat molt divertida he hapres moltes coses noves que no coneixia sobre l'energia i la Maria Antonia ens ho ha explicat tot molt be i clar.
m'ha encantat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAIA GISPERT SERRANO 5è

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt aquesta visita. He après molts tipus d'energia.Espero que hi hagi moltes més visites com aquesta.

Sandra 5è.

Anònim ha dit...

M'agradat el que em fet i après,espero que tornem a fer coses semblants.A sigut molt interesant!


Fins aviat!

MARINA LEÓN VILANOVA;)