14/2/07

Dimecres, 14 de febrer de 2007
L’AMBAIXADOR
Avui han vingut les Ambaixadores del Carnestoltes per donar el tret de sortida a les festes de carnaval.
Els més petits s’ho han passat d’allò més bé i cap a plorat, tot un èxit.
Ha vingut la bruixa bona Agustina, ella havia perdut la seva escombra Lola i hem hagut de cridar molt per trobar-la, ja que s’havia amagat en l’arbre del pati.
Ha estat molt divertit veure’ls a tots amb cara de sorpresa i tan entusiasmats.
Els de Primària i els Lleons han portat barrets molt divertits, han estat tot el dia amb ells posats. Hem hagut de fer treure algun que altre (mexicà, bruixa o fada), ja que impedia veure la pissarra, però els han portat tot el dia.
Com que una imatge val més que mil paraules... avui us deixo amb les fotos. Ja sabeu que si algú les vol me les ha de demanar al meu mail (pinyolbone@hotmail.com) ja que no les puc penjar totes, alguna més en tinc.
Us deixo que he de fer la meva truita per demà esmorzar... no us oblideu de fer-la!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquesta setmana els nens s´ho estàn passant "pipa", però jo també, és una setmana diferent, a més de veure l´alegria dels meus fills, estic a la feina i en venen imatges de corbates, barrets, cares pintades... i no paro de somriure, deuen pensar que soc boja....
olga

Anònim ha dit...

Ha estat una idea genial, està sent una setmana boja,divertidíssima, aquest matí ja ni ho explico.., a la feina estaven pendents quan arrivés perquè els hi ensenyés les fotos de les cares dels nens pintades. Ahir tots donaven idees de com maquillar-los.
família Anguera-Aixalà