4/5/10

Dimarts, 4 de maig de 2010
CAL QUE NEIXIN FLORS A CADA INSTANT...
Si avui em preguntessin perquè m’agrada la meva feina us diria que és perquè em dóna més satisfaccions que disgustos.
També us diria que és perquè em permet créixer com a persona.
Us diria que tenir nous reptes cada dia m’enriqueix.
La comunicació que molts de vosaltres establiu amb l’escola ens ajuda molt.
Venir, preguntar, treballar plegats, comentar... és la millor manera de treballar.
No us quedeu amb dubtes. Veniu.
Potser, de vegades, no trobareu la resposta que esperàveu, ni la solució al problema. El que sense cap mena de dubte trobareu és un camí per recórrer plegats.
Què hi ha millor que recórrer junts un camí?

També hi ha coses que no m’agraden de la meva feina però avui no les diré.
No cal. Avui les flors tapen tots els cactus.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

m'ha encantat aixó dels cactus..ja.ja.ja...l'aplicaré a la meva feina, que en tinc uns quants..
Bon dia a tothom!!
Merche

Anònim ha dit...

m'ha encantat aixó dels cactus..ja.ja.ja...l'aplicaré a la meva feina, que en tinc uns quants..
Bon dia a tothom!!
Merche

Anònim ha dit...

Els cactus no punxen si un no ho vol

Anònim ha dit...

Sort en tenim que estem en un centre interactiu i que coneixem les cares de tothom. sempre sabem amb qui estem parlant i on podem trobar a qui busquem. sempre hi sou tant les mestres com l'equip directiu i això facilita les coses, gràcies. Rosa B

Anònim ha dit...

Molt maca la foto, tan verd i les flors... quina pau.
Això és veritat ens agradarà o no el que ens diguis però sempre hi ets per poder parlar.
Molt bo lo dels cactus... n'hi ha tants per tot arreu...
mamaFau

Anònim ha dit...

Ets afortunada. Pel que escrius es nota que hi han moltes més flors que cactus!!!!MS

Patrícia Borràs ha dit...

Doncs seguirem tots junts regant aquestes flors xq facin una pared gegant i ens tapin tots els cactus!!!
Felicitats una vegada més x com ho feu tot!!!

Patrícia