3/5/10

Dilluns, 3 de maig de 2010
JOCS FLORALS ESCOLARS
Em veu demanar poder llegir els Jocs Florals escolars.
No poso tots els finalistes per què n’hi havia dos per classe i l’experiència em diu que no es llegeix tant.
Us poso els guanyadors que opten al premi del Districte.
També us poso l’accèsit. Parla del nostre equip de futbol i el vam trobar francament genial.
Espero les vostres opinions.

1r PRIMÀRIA
Un nen molt espavilat

Havia una vegada un nen que vivia amb el seu avi.
Aquest nen no coneixia el Nadal, per que vivia en un poble on no celebraven el Nadal.
Un dia per la nit es va pujar a un camió de patates i va arribar a la ciutat.
Quan va baixar del camió va veure tots els carrers decorats i va veure la cavalcada dels Reis Mags.
Va tornar a agafar el camió de patates per tornar al poble amb el seu avi.
Des d’aquell dia ja sabien que era el Nadal per que ell li va explicar a l’avi.
El seu avi estava molt content.
Van fer una festa i van ballar.
Cadascú va portar menjar de casa i des d’aquella vegada celebren aquest dia amb gran alegria i molt feliços.

Monique

4R PRIMÀRIA
JO

Casi 10 anys
Han contemplat aquets ulls la bellesa de la vida

Casi 10 anys
Han contemplat aquests ulls la bellesa del mar

Casi 10 anys
Preguntant-me que estranyament té la sal
Per estar en les nostres llàgrimes i en el mar


José Maria


6È PRIMÀRIA
AQUELLA LLUMETA


Jo sóc aquella llumeta d’allà que sempre brilla.
Aquella que sempre t’espia.
Aquella que et segueix a tot arreu
Aquella que sempre et vigila. Nit i dia.
Aquella que et veu mentre dorms, mentre sopes, mentre t’ho passes bé i sobretot quan estàs feliç.
També quan la lies, o quan estàs preocupat, quan suspens i quan et fas mal.

Saps aquella sensació que a vegades sents d’alegria?
Doncs sóc jo que t’acompanyo sempre que em necessites.
Quan estàs feliç i també quan estàs trist
Quan estàs preocupat i no saps a qui dir-ho i parles amb tu mateix i llavors... jo t’escolto atentament i et faig reflexionar, et faig pensar abans de fer les coses..

Però allò més fort és que tu m’estimes tan com jo a tu

Èric


3r. PRIMÀRIA (accèsit)
FUTBOL

Hi havia una vegada un equip de futbol
Que no marcava ni un gol

La gent es posava trista
A l’hora de sortir a la pista

No tocaven pilota
Tenien com nova la bota

I per molt que corrien
Mai no la tenien

Però ells no es donaven per vençuts
Encara que eren molt menuts

Un dia van marcar un gol
Que les hi va fer aixecar el vol

Van posar-hi més passió
Per fer un equip campió

Professionals volien ser
I cap cop jugaven més bé

I un dia es van meravellar
Per què per fi van guanyar


Sergi

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Tots són molt bonics, algún molt emotiu.. el del Sergi però és genial!!! reflexa tal cual els partits... a veure si al final es compleix i divendres guanyem!!!!!!
Sort a tots al Districte!

Judit

Anònim ha dit...

Quin nivell!!! Estic gratament sorpresa. Em sembla que el jurat ho tindrà força difícil per triar.
Molta sort!!!

Laura

Anònim ha dit...

Que bonics que són. És molt difícil agafar un guanyador. Cadascú en la seva edat ho ha fet molt bé.
Per la mamaFau tots són guanyadors.
Felicitats.

Anònim ha dit...

Tots son molt macos, a veure si aquest any hi ha sort, pero si no es així tal com diu el Sergi hi ha que seguir insistin, i aixó va per els finalistes i els que no ho son, com s'acostuma a dir quien la persigue la consigue.
Francesca