15/4/10

Dijous, 15 d'abril de 2010
EDUCACIÓ VIÀRIA
L’Educació Viària forma part de l’educació integral que donem a l’escola, i és un dels eixos transversals que formen el currículum.
De nou hem participat amb la Guàrdia Urbana de Les Corts.
No sé si aconseguirem ciutadans conscienciats amb la circulació però, si més no, ho intentarem.
Ells ho passen bé i de ben segur aprenen alguna cosa.
Fotos d'Educacio Viària al web

MICRORELATS
Vaig reben micro-relats de tots vosaltres.
Moltes gràcies per la participació. És molt gratificant veure la vostra col•laboració.
Algú m’ha comentat que 100 paraules és massa curt. Si algun text sobrepassa les 100 paraules no passa res. La idea és que siguin relats curts, no contaré les paraules.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Tot el que es apendre els hi va bé, i segur que aprenent coses, perqué pel que es pot veure les classes son pràctiques i normalment la pràctica s'apren més ràpid. Trovo molt bé aquesta mena d'activitats.
Bon cap de setmana
Francesca

Anònim ha dit...

Uf, porto 3 hores amb la meva 1º programació, tema Sant Jordi per nens de P2. I només tinc fets els objectius!!!!!!Que dura la vida dels profesors. On m´he ficat!!!!! Ja m´explicaràs un dia com t´ho fas per tenir temps a més d´organitzar totes les activitats, blog, etc.....
Bon cap de setmana, alguns ens tancarem a estudiar. :)
Eva Pando

Anònim ha dit...

Es una satisfacció veure com disfruten de tot el que s´organitza.
La meva filla m´ha renyat per no participar al microrelat però no tinc ni mica d`imaginació. Felicitats a tots els que s`han atrevit. MS

Anònim ha dit...

Pensaba que inventar un conté o microrelat era cosa dels de lletres pero ho he aconseguit. Us animo a tots encara que sigui tard...
Agusti