21/6/10

Dilluns, 21 de juny de 2010
CLOENDA

Cloenda de natació.

Cloenda de patinatge.

Cloenda de futbol.

És el que té el mes de juny: tot es va acabant.

Ara, quan veig els resultats, em sap greu que s’acabi un altre curs.

Quina pena fa veure les classes sense dibuixos penjats, amb els àlbums apilats per portar a casa, amb el material per repartir...

Un curs que s’esmuny sense remei amb un munt d’hores de treball, esforços que donen el seu fruit, agendes velles i trencades, llibres utilitzats, material gastat i entrevistes al despatx.

Més alegries que disgustos, sense cap dubte.

Com diu el poeta: caminante no hay camino... se hace camino al andar.

Sens dubte hem caminat plegats i recordeu que els meus nens canten la cançó: a mi m’agrada passejar... per on hi ha floretes... i jo tinc 251 floretes precioses a l’escola.




Els hi vaig prometre que aniríem a berenar al McDonalds el dia que guanyessin el seu primer partit.

No ha pogut ser però són el millor equip del món. Si més no són el meu PRIMER equip i avui els he portat a dinar.



4 comentaris:

Anònim ha dit...

Per fi hem vist els patinadors i patinadores al blog! Van fer una cloenda del curs genial. Amb el poc temps que ho porten treballant i tennint en compte que el clima no els ha acompanyat gaire durant el curs, van fer-ho molt i molt bé.
Vem disfrutar tots d'allò mes.

Felicitats a tots i totes!!!!!!!

Montse

Anònim ha dit...

Avui s’acaba el curs, els mestres satisfets d’haver complert un any més amb els alumnes. Alguns pares contents de tenir més temps els fills per poder jugar amb ells, altres desesperats per haver de tenir tant temps els fills a casa pensant encara on deixar-los aquells dies que queden per allà al mig.
S’acaba el curs! Anem de revetlla!
Bones vacances!

Anònim ha dit...

Ja ha arribat l'últim dia d'un any molt dur on hem après a estudiar i ha treballar com a nens grans. Malgrat el esforç, ha valgut la pena; ens hem superat i hem aconseguit tirar endavant, malgrat el anglès i als problemes de matemàtiques ... que dur, uff.
Moltes gràcies a tots els "profes" per fer de la meva filla una persona més valenta cada dia.
Bon estiu i BON CASAL!!!
Una abraçada per tothom

Merche

Anònim ha dit...

Va ser genial, ells van disfrutar i nosaltres amb ells, alguna que altra llagrimeta de felicitat. Moltes gràcies
Francesca