5/12/08

Dijous, 4 de desembre de 2008
NOVES TECNOLOGIES
Tot i que m’agrada utilitzar les noves tecnologies moltes vegades em superen.
De fet no moltes vegades, la majoria de vegades.
Sense adonar-me escric les coses en un paper en comptes d’utilitzar el Word.
Utilitzo 10 CD diferents en comptes de fer una sola gravació, tot i que aquesta vegada he aconseguit, no sense ajut, unificar tot el festival en un de sol.
Fins fa quatre dies, però quatre textualment, anava amb cassetes per fer les classes i encara tinc material, gens obsolet, en discos de vinil. Algun dia entraré a la classe amb un tocadiscs, serà curiós veure com reaccionen els nens.
L’altre dia estàvem veient una pel·lícula on sortien actuacions de Gospel amb els de 6è i volia tirar endavant el DVD. Vaig prémer el botó equivocat i va tornar a començar, després vaig prémer un altre i es va acabar. Sort que ells, coneixedors de les meves dificultats mecàniques, de seguida es van mostrar voluntaris per prémer ells mateixos els botons.
Avui llegia unes frases que m’han fet molta gràcia i que són del tot una realitat, si més no la meva.
Diuen així:
- quan intentis demostrar a algú que una màquina no funciona, funcionarà
- qualsevol programa quan funciona ja és obsolet
- tots els programes triguen més temps del que tu tens
- quan un programa et sigui útil, te’l faran canviar
- si un programa no serveix per res, te’l faran utilitzar
- en el moment més important no hi haurà llum i res funcionarà

Tot i així progresso adequadament.

CALENDARI D’ADVENT ESPECIAL
FINESTRA NÚMERO 4: L’home que riu quan les coses van malament, és que sap a qui donar-li la culpa.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Murphy no descasa mai. Normalment les serves lleis acostumen a cumplir-se totes i sempre!

Aixi que nomes ens queda somriure que demà podria ser pitjor.

Anònim ha dit...

Estaria molt bé lo del tocadiscs. Jo li he explicat moltes vegades a la Sandra com escoltàvem la música (tampoc fa tant de temps), però estari bé que ho veiesin pels seus propis ulls i orelles.

salutacions

Tony