31/10/17

Dimarts, 31 d'octubre del 2017
PANELLETS
Per Tots Sants castanyes i panellets. Un dia dolç i divertit tot i que fer la massa sempre és molt complicat. Costa que lligui i encara costa més que els nens no es llepin els dits.
Tingueu tots una Bona Castanyada






























































































































































































































































































10 comentaris:

Anònim ha dit...

COMO SIEMPRE LO HABEIS LOGRADO, HACER FELIZ A NUESTROS PEQUEÑOS COCINEROS; GRACIAS AL EQUIPO DE LA ESCOLA DEL CARME VAMOS A PODER DEVORAR LOS PANELLETS DE NUESTROS HIJOS HECHOS CON AMOR.
PAPAS DE MATEU P5

Pares Anna P5 ha dit...

S'ho passen tan bé fent cuinetes! Ara toca provar-los!

Laura ha dit...

Quin día més entretingut!
Quines cares de felicitat!!!
I els panellets deliciosos!!!!

Mama ‘girafa Lucía’

Anònim ha dit...

Ummm !!! Els bons costums que no faltin. Bona castanyada a tots !!

vanessa ha dit...

Mentiria si digo que me comi los panellets de mis hijos cuando me los enseñaron!pero lo que si puedo decir es que se lo han pasado genial!un dia diferente...me encanta verlos como en casa!

Anònim ha dit...

Moltes gracies pels panellets que han arribat a casa amb tant de carinyo!!! Bona castanyada per tots!!!

Anònim ha dit...

La clara va sortir super contenta amb els seu panellets fets per ella!! Ara sol vol fer cosetes a la cuina... els supers cuiners.
Gracies equip del carme

Anònim ha dit...

Jo vaig ser de les valentes i vaig berenar panellets! S'ho passen genial fent els panellets a l'escola amb els amics! Gràcies Equipàs Escola del Carme!
Una abraçada
Sílvia Z.

Anònim ha dit...

Molt Bona iniciativa i els nens s’ho han passat molt bé. Gràcies!!!
Família Salvadori Peregrin

Anònim ha dit...

Francesc: Em va costar molt xafar la pastaga, però em vaig menjar casi tota la massa.
Abril: Em va agrdar fer panellets amb la meva fillala.