10/1/12

Dimarts, 10 de gener de 2012
COSES VÀRIES I CONCURS DE CARNAVAL
La majoria de nens i nenes juguen al Pati dels arbres. M’agrada veure’ls escollir el seu espai.

Els de 5è han començat a jugar a bàdminton amb la raqueta que els hi ha portat els Reis. Estan il•lusionats.

Els de 3r comencen amb la flauta. Estan contents i nerviosos. Jo, com a mestra de música i malgrat el que suposa enfrontar-se amb 25 nens i 25 flautes, estic contenta de començar amb ells aquesta nova etapa. A mi m’agrada ensenyar a tocar la flauta. Ho passarem bé.

Reunió dels de 6è per parlar de l’ESO. És increïble pensar que ja acaben, tot just fa quatre dies que començaven l’Educació Infantil. De totes maneres no m’entristeixo perquè estic molt feliç d’haver fet aquest camí plegats. Ha estat enriquidor.

Carnaval. Comença la cursa per trobar una disfressa que quedi bé tant a nens com a nenes. Que els petits d’un any la puguin portar i que els grans de 6è es vegin bé. Que sigui econòmica però que no quedi “cutre”.
Refiar-se que la comanda arribi a temps i que el càlcul dels metres de roba que cal comprar sigui el més ajustat possible, és a dir, que no sobri roba per fer disfresses per dos anys seguits però que no en falti.
De què anirem aquest any? Si us dic que encara no ho sé no us ho creureu. Normalment quan encara no acabat la Rua ja pensem amb la següent disfressa.
Aquest any la disfressa la tinc pensada de fa molt de temps. El curs passat ja volia que hi anessin però quan vam trobar aquells paraigües tan divertits vam canviar de parer.

Anem a fer un concurs per endevinar la disfressa d’enguany. Hi haurà premis i tot.
Us donaré tres pistes. Teniu tota aquesta setmana per escriure la vostra proposta. Anem a veure...

Pista nro 1: no aniran amb capa com la majoria de vegades, portaran un jersei blau

Pista nro 2: necessitarem metres i metres de “pelo caniche blanco”

Pista nro 3: és una cosa que a mi personalment m’agrada molt

Espero les vostres respostes.

30 comentaris:

Anònim ha dit...

De barrufets!!!!! jajajaja

Judit

Anònim ha dit...

De pitufos???

Anònim ha dit...

que aniran de cel, amb nuvols??
Familia Manero

Anònim ha dit...

Així d'entrada, m'imagino una disfressa de núvol o de barrufet.

Sabeu que si busques "pelo caniche blanco" a les imatges del Google, primer hi surten fotos de gossos i entremig, hi ha les imatges de la inauguració oficial del Pati dels Arbres?

De ben segur serà una disfressa ben bonica i original,

Helena
mare dofí Adrià Cubells

Anònim ha dit...

Penso que aniran de cel ennuvolat.

Montse Galan

Anònim ha dit...

Creo que iran de enanitos o de nubes.

Noelia Massague

Anònim ha dit...

mmmm un núvol???

Marga (mare dofí pol)

Patrícia Borràs ha dit...

Jo tmb diria de núvols, com t´agrada tan la pluja....

Anònim ha dit...

de barrufets, senyoreta. Em demano el rondinaire.
Ernest

Anònim ha dit...

Mmmm yo no caigo..... necesitaría otra pistilla más, venga va! jeje

Aunque la idea de los pitufos no está nada mal. Y, el caso es que la de cielo con nubes es muy original! No sé, demasiado obvio no?

En Tierra Extraña

david ha dit...

Si porten un jersei blau, pot ser el mar. Si es necessiten metres de "pelo caniche blanco", serien les crestes de les onades. Ara faltarà trobar una carrossa per a que sigui un vaixell!!!

Pares de la Mar Ràfols(Girafes)

Anònim ha dit...

Aniran d'Hivern?? o de núvols?? ... de totes maneres, amb qualsevol cosa están molt macos, oi?
Merche

Anònim ha dit...

Yo diria que iran de ESQUIMALES!!!
Pedro

Anònim ha dit...

Barrufa, de què pot ser?

Isabel

Anònim ha dit...

La primera cosa que he pensat es de barrufet!!!! estaria molt be. Mare Ariadna i Paula Pallares

Anònim ha dit...

Puuuufff....dons jo necessito més pistes, no se on possar el "pelo caniche blanco" als barrufets,jajajaj...Olga.

Anònim ha dit...

Núvols!. Sílvia Z.

Anònim ha dit...

D´angelets????

jersey blau clar i pelo caniche pel cabell i les aletes!

Nuria Roldan

Berenguer ha dit...

Jo crec que aniran d'hivern, o de muntanyes, o de muntanyes a l'hivern?

Anònim ha dit...

Tambe pot ser de angelets.

Noelia MAssagué

Anònim ha dit...

Tambe pot ser de angelets.

Noelia MAssagué

Anònim ha dit...

He deduit que poder de barrufets o d'angelets, peró vec que no he estat l'única que ho pensa. Llavors pensaré una altra cosa. Imagino que poder falta algún complement més... de nans del bosc?

Terrats

Anònim ha dit...

Mas pistas por favor!!!
Puede ser: nieve, pitufos, mar, nubes.....


Elia Hernández.

Anònim ha dit...

Jo crec que de barrufets senyoreta

Sergi Perales Colomer

Anònim ha dit...

Jo crec q de pluja...se q t'agrada,pr si es necesitan tans metres, mes q de pluja,sera una tormenta...je,je. Be,sigui dl q sigui la disfreÇa,se q sera original i q estaran guapos i contents,com sempre. Pr mi,son uns dels dies mes macos del any,pq apart del divendres,tota la semana es especial i diferent per ells,ja q cada dia han de portar algo.
Marta Sanromà.

Anònim ha dit...

GOTES D'AIGUA O FLOCS DE NEU?
PERIQUITOS?
OSSOS POLARS O BEBES DE FOCA?

MARE GUILLEM I PAU MARCET

Mestres Sorolla. ha dit...

Bon dia a tothom, podria ser de cel ennovulat?, com sempre jo vaig retrassada.

Mestres Sorolla.

Anònim ha dit...

Encara que arribo tart, crec que tenint en conta que sempre has dit que t'agrada molt la pluja, podria ser de gota de pluja, peró com has comentat el tema del pelo caniche, crec com la malloria que serà de núvol.
Francesca

Noemi Massague ha dit...

De pluja ?

Anònim ha dit...

eskimalsssssss!!!!!
Laura Sancho