13/12/11

Dimarts, 13 de desembre de 2011
TWITTER
No recordo l’edat que tenia, de fet m’interessa ben poc aquesta dada. Jo penso que es té l’edat que aparentes i que mai ets massa gran, ni massa jove, per fer allò que vols fer.

Però això és una altra història per un altre dia.

Us deia que no recordo el dia però si la sensació. El meu pare em va portar d’excursió pel Montseny i em va fer pujar al Matagalls. Ell, gran excursionista i amant de la muntanya, em va ensenyar a estimar-la i respectar-la.
Caminant recordo que era feliç pensant que hi havia moltes coses que m’agradava fer, moltes les coses que m’emocionaven i moltes les coses que m’entusiasmaven.
Però això és una altra història per un altre dia.

Llegeixo, no sé on, que la gent es classifica en dos gran grups: els que només tenen una afició i els que en tenen moltes. Jo em considero del segon grup. M’agraden moltes, moltíssimes coses, i sobretot m’agrada aprendre.
I parlant d’aprendre... aquesta vegada he descobert, fa quatre dies, el twitter.
De ben segur molts de vosaltres fareu un somriure burleta: a veure, Montserrat, el Twitter fa molt de temps que existeix...
Tot i així jo l’acabo de descobrir i estic entusiasmada amb aquesta nova eina.
El meu entusiasme arriba a tal punt que estic amb una prova pilot d’introduint-lo a l’escola.
És per això que acabo d’obrir un twitter de l’escola: @Escola del Carme.
El twitter és una xarxa social que permet enviar missatges curts de manera immediata.
Us convido a fer-vos seguidors i a provar aquest nou projecte. Veure’m si funciona.
Per fer-vos seguidors heu de seguir el següent procediment:

1.- Entrar al blog i clicar l’icona de Twitter.

2.- Fer el registre posant el vostre nom, el correu, la contrasenya i el nom d’usuari.

3.- Buscar @Escola del Carme

4.- Fer-vos seguidors

A partir d’aquest moment obrim un món nou a les noves tecnologies i a la informació immediata.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Nosaltres ja et seguim!! Fa 4 díes et vam trobar al twitter, i ens va alegrar molt. benvinguts. Rosa B.

Anònim ha dit...

Hola Montserrat!! No ho fem servir gaire això del Twitter, a casa som més de Facebook!! No obstant ara mateix ho busco i ho agrego!!

Gràcies!

Anònim ha dit...

Bienvenida @Escola del Carme!!!

Fam. Verdú Hernández